معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: آموزش دروس معارف در قالب طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه پیام نور با هدف ارتقای سطح دانش دینی دانشجویان در تابستان صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه پیام نور در تابستان 95 اظهار داشت: با عنایت به رسالت دروس معارف در دو حوزه آموزشی، معرفتی و تربیتی و اهمیت کیفیت در ارائه این دروس ، طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در ایام فراغت تابستان و به منظور ارتقای کیفیت آموزشی دروس معارف، همراه با فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه برگزار می شود.

وی در خصوص استقبال گسترده دانشجویان از این طرح گفت: از آنجا که دروس گروه معارف در ترم تابستان 95 در قالب طرح ضیافت اندیشه ارائه می گردد و این طرح شامل برنامه های آموزشی، فرهنگی و معنوی بوده ، این زمان  بهترین فرصت برای دانشجویان است که با مراجعه به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استانها برای شرکت در این طرح ثبت نام کنند. 

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یاد آور شد: دانشجویان برای گذراندن این دوره ها به صورت حضوری یا غیر حضوری در سایت نهاد رهبری نسبت به ثبت نام شان اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار