مشاور فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: بخش رسانه‌های دیجیتال جشنواره امام رضا به وسیله پیام‌نور برگزار می‌شود.

محمد باغدار‌نیا مشاور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به جشنواره رضوی امام رضا (ع) اظهار داشت: چهاردهمین دوره جشنواره امام رضا (ع) در بخش حوزه‌های مجازی و طبق ابلاغیه وزارت علوم بر عهده این دانشگاه قرار گرفته و قرار است در این جشنواره از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل دانشجویان سراسر کشور دانشگاه پیام‌نور استفاده شود.

وی ادامه داد: این حوزه در 7 محور بوده و علاقمندان باید آثار خود را از طریق سامانه جشنواره امام رضا در بخش‌ نرم‌افزارهای مرتبط با امام رضا و سامانه‌های دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های مولتی‌مدیا، نشریات الکترونیکی و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

مشاور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور در خصوص اطلاعات جمع‌آوری شده دانشجویان گفت: در بخش سامانه‌های دیجیتال و نشریات الکترونیکی علاقمندان بسیاری آثار خود را تا به امروز به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کردند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده قرار است در پایان مهلت ارسال، داوری‌ها به وسیله کارشناسان دانشگاه پیام‌نور انجام شود.

باغدار‌نیا یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره در بهمن‌ماه برگزار و از برگزیدگان حوزه رسانه‌های دیجیتال و مجازی تقدیر به عمل می‌آید.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار