خلاصه بسکتبال ایران 70-75 مکزیک را در کلیپ ذیل مشاهده کنید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خلاصه بسکتبال  ایران 70-75 مکزیک را در کلیپ ذیل مشاهده کنید.









برچسب ها: بسکتبال ، ایران ، مکزیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۳ تير ۱۳۹۵
با سلام ، مجید ارشیا هستم کارشناس و گزارشگر بسکتبال ، انشاالله جمعه ۲۵ تیرماه ۹۵ در برنامه ورزش و مردم به تحلیل این مسابقه خواهیم پرداخت.
تیم بسکتبال ایران نه دست به جوانگرایی کامل زد و نه از بازیکنان با تجربه خود برای پیشرفت بازیکنان جوانتر استفاده لازم و بهره کامل را برد.
اینکه مربی بسکتبال ایران دارای خصوصیات خوبی بوده و فدراسیون ایشان را برای اهدافی که مد نظرش بوده انتخاب و به کار گرفته به خود فدراسیون و مسئولین آن بر می گردد.اما مطمئن باشید اگر در این تورنمنت از صمد نیکخواه و کامرانی و آفاق استفاده میکردیم نتیجه مطلوب تری میگرفتیم و اگر هم به دنبال نتیجه نبودیم چرا باید مربی مصاحبه ای قبل از بازی داشته باشد با عنوان می رویم بسکتبال مان را به رخ جهانیان بکشیم. اگر جوانگرایی کامل می شد دلمان نمی سوخت ولی میانگین سنی ۲۶ سال این را نشان نداد و نکته دوم اینکه مگر نمی شود از لیگ برتر بهره ببریم ، بازیکنی که در لیگ برتر بسکتبال قبل بهترین امتیاز آور و بازیکن پست یک اعلام شد با نام عرفان نساج پور جایش در لیست تیم ملی خالی بود ، چرا مگر شایسته سالاری و جوانگرایی مد نظر نبوده و نکات سوم و چهارم نشان از این دارد در انتخابی المپیک حداقل در حمله برنامه ای نداشتیم و بازیهای تدارکاتی ای که در این راه انجام دادیم ما را به اهدافمان نزدیک نکرده بود. دیدار های با فیلیپین و لیتوانی مان ، دیدار با لتونی و نیوزلند و …. هیچکدام اون طوری که باید و شاید مثمر ثمر و مفید به فایده نبود.
امیدواریم ایران در ادامه مسیرش بتواند در جامهای جهانی ۲۰۱۹ چین و المپیک ۲۰۲۰ روسیه درخشان و درخشان تر و بدون هیچ واهمه ای اول حریفان مقدماتی و سپس حریفان المپیک و جهانی اش را محو هنرنمایی هایش قرار دهد، حداقل کمی شبیه به نحوه بازی هایمان در سالهای ۲۰۰۷و .۲۰۰۸
آخرین اخبار