رییس پلیس راه شمال استان فارس گفت: نیروهای پلیس راه در ایام تابستان با اجرای طرح های انتظامی ترافیکی به منظور پوشش کامل جاده ای ماموریت های روزانه را افزایش می دهند.

افزایش ماموریت های روزانه پلیس راه در محورهای فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از فارس ، سرهنگ کسری سیروسی گفت : در اجرای این طرح تمامی محورهای مواصلاتی استان زیر پوشش قرار می گیرد و با استفاده از گشت های محسوس و نامحسوس رفتار رانندگان تحت نظارت و کنترل قرار میگیرد. 

وی افزود: دوربین های کنترل سرعت نیز در محورهای مواصلاتی استان به صورت ثابت و سیار ، سرعت و سبقت غیر مجاز را که از تخلفات مهم حادثه ساز هستند تحت نظارت و کنترل قرار می دهند. 

رییس پلیس راه  شمال فارس، با اشاره به اینکه در صورت نیاز کنترل هوایی نیز از طریق بالگرد صورت می گیرد اظهار کرد: رانندگان باید در طول سفر زمان استراحت خود را مدیریت کنند و با استراحت کافی در طول مسیر، از رفتارهای ترافیکی پر خطر و سبقت های غیر مجاز خودداری کنند. 

سرهنگ سیروسی تصریح کرد: در صورتی که رانندگان مقررات را رعایت نکنند و مرتکب تخلفات حادثه سازی مانند سرعت و سبقت غیر مجاز شوند خودرو آنان حداقل به مدت 72 ساعت برابر مقررات توقیف خواهد شد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار