کرمان؛

عفت‌ورزی سبب تحکیم بنیان خانواده

امام جمعه شهرستان زرند گفت : غیرتمندی ، عفت‌ورزی و عمل کردن زن و شوهر به وظایف خود سبب تحکیم خانواده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زرند به عوامل تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و افزود: محبت، مهربانی و عطوفت، کم‌توقعی، ایجاد و تقویت محبت اهل‌بیت(ع) در خانواده‌ها، غیرتمندی و عفت‌ورزی و عمل کردن زن و شوهر به وظایف خود سبب تحکیم خانواده می‌شود.

وی گفت: امروز به ‌واسطه ماهواره و فضای مجازی که می‌تواند یک فرصت و یا تهدید باشد، دشمن به درون خانواده‌ها نفوذ کرده و درصدد تحریف ارزش‌ها و سبک زندگی اسلامی است.

خطیب جمعه زرند عنوان کرد: والدین باید بر عملکرد و فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی نظارت کرده و جهت‌دهی صحیحی به آن داشته باشند.

ابراهیمی با بیان اینکه برخی والدین اطلاع ندارند که شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه چیست و فرزندانشان در این فضا چه می‌کنند، ابراز داشت: والدین باید بیش از پیش هوشیار باشند و به دوستان انتخابی فرزندانشان توجه ویژه‌ای داشته باشند، چرا که استفاده از فضای مجازی موجب از هم پاشیدن 7 هزار کانون گرم خانواده شده است.

وی در ادامه آمریکا را دشمن اصلی ایران اسلامی دانست و افزود: خدا را شکر می‌کنیم که رهبری بیدار و آگاه داریم و همان طوری که مقام معظم رهبری بارها فرمودند به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد، مردم ولایتمدار ایران اسلامی هم به خوبی درک کرده‌اند که آمریکا همواره دشمن ایران اسلامی است و نمی‌شود به لبخند آنها اعتماد کرد.

ابراهیمی به بیان جنایات آمریکا و رژیم آل‌سعود، داعش و گروه‌های تکفیری اشاره کرد و افزود: در جنگ تحمیلی و به شهادت رساندن 200 هزار نفر و مجروح کردن 700 هزار نفر و جنایات در عراق، سوریه و یمن و کشته شدن هزاران نفر از مردم مسلمان از جنایات هیتلر و فرعون هم بدتر هستند، امروز جنگ بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی است.

وی گفت: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی به یک درخت تنومند مبدل شده است.

خطیب جمعه زرند با اشاره به هشتم شوال، سالروز تخریب حرم و بارگاه‌های ائمه بقیع‌(ع) توسط وهابیت در سال 1344 هجری قمری گفت: تخریب بارگاه ائمه اطهار(ع) نشانه عمق کینه و دشمنی وهابیت نسبت به اسلام ناب است و امروز آل‌سعود پیرو همین مذهب است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار