کرمان؛

افزایش نقش بانوان محجبه در جامعه

امام جمعه موقت کرمان گفت : نقش بانوان محجبه، پاکدامن و عفیف در جامعه باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در جمع مردم نماز گزار کرمان با گرامیداشت روز عفاف و حجاب گفت: عفت عمومی جامعه باید حفظ شود و خداوند متعال حجاب را مقدمه عفاف معرفی کرده است.

حجت الاسلام قاسمی زاده بیان کرد: اگر زنان و مردان یک جامعه حجاب را رعایت نکنند، آسیب اساسی در ناحیه عفاف ایجاد می شود.
وی گفت: دشمنان نیز همواره برای ضربه زدن به اصول اسلامی برنامه ریزی کرده اند که یکی از موارد آن، موضوع حجاب است.
وی عنوان کرد: دشمنان می دانند اگر حجاب در جامعه رونق داشته باشد، عفت در جامعه کمتر ضربه می بیند.
امام جمعه موقت کرمان حجاب را از ضروریات دین برشمرد و گفت: نقش بانوان محجبه، پاکدامن و عفیف جامعه باید افزایش یابد و این افراد باید نقشی منطقی، مادرانه، دلسوزانه و واقعی داشته باشند.
وی با اشاره به پرداخت حقوق های نامتعارف از بیت المال افزود: رهبری تاکید کرده اند این پول ها باید برگردد، کسانی که این کار را کرده اند باید محکوم شوند و نیز باید از کار برکنار شوند.
خطیب جمعه کرمان افزود: یکی از سیاست های بزرگ دشمن این است که از هر اشتباه و مشکلی در جامعه برای بدبین کردن مردم به نظام، استفاده کند.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی پنج اصل مهم و ضروری وجود دارد افزود: یکی از این موارد اتکا به نیروهای داخلی و مجموعه استعدادها و توانمندی های یک مجموعه است.
حجت الاسلام قاسمی زاده با تاکید بر لزوم حمایت از کالاهای داخلی گفت: استفاده از کالای داخلی و پرهیز از کالاهای قاچاق از دیگر اصول مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی تاکید کرد: تولید کنندگان داخلی نیز باید به افزایش کیفیت کالاهای تولیدی توجه لازم را داشته باشند زیرا در غیر اینصورت افراد به خرید کالاهای خارجی قاچاق ترغیب و ناخواسته وارد مافیای اقتصادی می شوند.
حجت الاسلام قاسمی زاده همچنین از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر تقدیر کرد و افزود: این حضور گسترده نشان از ولایت مداری و ایمان مردم است.
وی به تسلط ارتش سوریه بر جاده حلب اشاره و اضافه کرد: تسلط بر جاده حلب، قطع شاهرگ اساسی نیروهای تکفیری است و در پی آن بی شک، شهر حلب و سایر شهرها آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نقش بانوان ، جامعه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار