سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان برای شرکت در یک تورنمنت فوتبال میان مهاجرین افغان مقیم آمریکا راهی این کشور شده است.

پیتر شگرت راهی آمریکا شد
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، پیتر شگرت سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان برای شرکت در یک تورنمنت فوتبال میان مهاجرین افغان مقیم آمریکا راهی این کشور شده است.

سرمربی کروات تیم ملی افغانستان در این سفر ۳ روزه از جریان این مسابقات برای ارزیابی بازیکنان و جذب چهره های جدید برای تیم ملی فوتبال افغانستان بازدید خواهد کرد.

شگرت در گفتگو با سایت ۹۰ گفته است، پس از این سفر او به آلمان و شهر کلن بر میگردد تا در جشنواره ورزشی افغان یورو اسپورت نیز شرکت کند. قرار است در طی هفته آینده نهمین جشنواره ورزشی افغان های مقیم اروپا در شهر کلن آلمان برگزار شود.

سرمربی تیم ملی همچنان افزوده که در ماه آگوست برای تماشای فصل پنجم لیگ برتر فوتبال افغانستان نیز به کابل سفر خواهد کرد تا فوتبال داخلی افغانستان را نیز زیر نظر بگیرد.

پیتر شگرت میگوید با توجه به این که در طی ماه های آگوست، سپتامبر و اوکتبر تیم ملی افغانستان درگیر اردوهای تدارکاتی و بازی های دوستانه است، پیدا کردن بازیکن جدید نیز برای تیم ملی فوتبال افغانستان کمک زیادی میتواند به تیمش کند. او میگوید برای پیدا کردن چهره جدید برای تیم ملی فوتبال افغانستان باز هم سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار