مریوان میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی

کادر فنی روئینگ جوانان و بزرگسالان کشور جهت حضور در بازیهای آسیایی ساحلی و مسابقات قهرمانی آسیا اردوی تیم ملی قایقرانی را از روز 17 تیرماه در مریوان آغاز کرد.

مریوان میزبان اردوی تیم ملی قایقرانیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان جوانان و بزرگسالان کشور با حضور 17 قایقران در دریاچه زریوار شهرستان مریوان آغاز شد.

دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ مردان در رده های سنی بزرگسالان، جوانان زیر 23 سال از روز 17 تیرماه جهت حضور در بازیهای آسیایی ساحلی و مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شده است.

این مرحله از اردو به میزبانی دریاچه زیبای زریبار مریوان برگزار می شود و ملی پوشان زیر نظر کادر فنی تا 6 مردادماه به تمرینات آمادگی می پردازند.

در رده سنی بزرگسالان عاقل حبیبیان و افشار حیدری از آذربایجان غربی، امیر آقازاده، حمیدرضا رضوانی، سیاوش سعیدی، علی شاه محمدنیا، خشایار عباس آبادی و علی نیکوخصال از تهران، سید مجتبی شجاعی و مسعود فتحی از زنجان، پیام مطاعی از کرمانشاه و امیرمسعود عادلی از لرستان در این مرحله از اردو حضور دارند.

همچنین کژوان سلیمی از کردستان، امیرحسین محمدپور از گیلان، محمدحسین حقی از تهران، بهمن نصیری از زنجان، حمیدرضا چوبداری از همدان در رده سنی جوانان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

طاهر کبوتری مربی و اتابک پیشیار به عنوان کمک مربی، تیم ملی روئینگ مردان را از روز 17 تیرماه تا 6 مردادماه همراهی می کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار