رئیس سازمان لیگ قایقرانی گفت:مسابقات لیگ آبهای آرام قایقرانی در دو رشته کایاک و کانوکاندایی و در مسافت 200 متر برگزار می شود.

مرتضی محرابی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:مسابقات لیگ آبهای آرام قایقرانی در بخش مردان عصر فردا در دریاچه آزادی برگزار می شود و 7 تیم در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی افزود: این مسابقات چهارمین و آخرین لیگ آبهای آرام محسوب می شود که فردا صبح کلاس بندی پاروزنان در رشته های کایاک و کانو است و عصر رقابت ها آغاز خواهد شد.

محرابی درخصوص مسافت مسابقات لیگ پایانی اظهار کرد: مسابقات در  مسافت 200 متر برگزار می شود و در هر رشته 7 تا 10 قایقران شرکت می کنند اما مسابقات لیگ بانوان آبهای آرام هفته آینده برگزار می شود.

تیم کانوپولو مردان امسال رقابت جهانی در پیش ندارد
رئیس سازمان لیگ در خصوص برنامه های تیم های کانوپولو خاطر نشان کرد:تیم کانوپولو آقایان در بخش جوانان امسال بین تیم های آسیایی رتبه 12 و تیم بزرگسالان رتبه 16 را به دست آورد که با توجه به این نتایج در مسابقات شانسی نخواهیم داشت به این خاطر شرکت نمی کنیم اما تیم بانوان زیر 21 سال یک مرحله اردوی تدارکاتی خود را گذراندند و به همراه تیم بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا شرکت خواهند کرد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار