معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از مطالبه انجمن‌های علمی دانشجویی برای دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد.

ضیاء هاشمی معاون فرهنگی  اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: به سبب دیدار تشکل‌های دانشجویی با مقام معظم رهبری و استقبال گسترده از این جلسه در بین دانشگاهیان، تعداد قابل توجهی از نمایندگان انجمن‌های علمی کشور از وزارت علوم مطالبه حضور در محضر رهبر انقلاب را دارند.

وی این مطالبه را مبارک دانست و افزود: هر ساله دانشجویان در فرصت هایی طی دیدارهایی که با رهبر انقلاب و رییس جمهوری دارند دیدگاه‌ها و مطالباتشان را مطرح می کنند. به همین دلیل وزارت علوم از این مطالبه دانشجویان و تعلق خاطر نمایندگان و انجمن های علمی برای دیدار با رهبر انقلاب استقبال کرده و آن را فرصتی مغتنم و ارزشمند می دانند.

هاشمی تاکید کرد: امیدوارم این فرصت فراهم شود تا دانشجویان انجمن های علمی نیز بتوانند نظرات، دیدگاه ها و پیشنهاداتشان را مطرح کنند.

وی یادآور شد: وزارت علوم سعی می کند طی گفتگو با نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرصت دیدار انجمن های علمی را با رهبر انقلاب و رییس جمهوری فراهم آورد چرا که آنها فردای روز دیدار تشکل های دانشجویی با رهبر انقلاب نامه ای را منتشر کردند و خواستار دیدار حضرت آیت الله خامنه ای شدند که نشان از عزم و همت عالی و جدیت ارزشمند دانشجویان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار