مدیرکل اداره تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد از نیاز کار زیربنایی تشکل‌های دانشجویی و تسهیل فرآیند فعالیت‌های آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ظهر امروز حجت الاسلام حسن نمازی مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری و گرامیداشت روز خبرنگار ، گفت: هرچه دنیای تکنولوژی به سمت پیشرفت می رود چون خبرنگاران برای انعکاس واقعیت با ابزار پیشرفته سروکار دارند اهمیتشان بیشتر می شود.

مدیر کل اداره تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد درباره تعداد هیات های مذهبی گفت: از اوایل خرداد ماه95 شروع به شناسایی تشکل‌های واقعی از سوری کردیم و امیدواریم تا یک ماه آینده آمار دقیقی از تعداد آنها اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه این اداره کل هم تشکل‌های دانشجویی و هم تشکل‌های استادان را در تمام واحدها تحت حمایت قرار می‌دهد، گفت: طبق مقررات در این اداره کل، بخشی مخصوصی برای نشریات دانشجویی در تمام حوزه های سیاسی و غیر سیاسی داریم که فعالیت ما را مضاعف می کنند.

نمازی عنوان کرد: تشکل‌ها با ارائه برنامه های مصوب خود، می توانند از ما یارانه دریافت کنند.

مدیر کل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با بسیج بعنوان تشکلی که آیین نامه و ویژگی های خاص خود را دارد، عنوان کرد: ملاک ما برای تشخیص تشکل‌های واقعی از سوری، فعالیت آنها است.

وی با تاکید بر اینکه تشکل ها باید از تشریفاتی بودن و سفارشی کار کردن پرهیز کنند، تصریح کرد: اولویت اول ما شکل گیری تشکل‌های واقعی است و با پرداخت یارانه های مالی بر اساس واقعیات، به نشریاتی که جوششی به پاکردند کمک می کنیم.

نمازی ادامه داد: درواقع باید نگاه سلیقه ای خود را تحمیل نکرده و امکانات و یارانه ها را بر اساس تولیدات و فعالیت‌های واقعی ارائه کنیم.


وی انتقاد و پیشنهاد مسئولان دانشگاهی را وظیفه تشکل‌ها دانست و ادامه داد: اگر این انتقاد صورت نگیرد هویت تشکل‌ها زیرسوال می رود و حفظ یکپارچگی ایران خط قرمز  تشکل ها است.

نمازی درباره تشکل‌های ضد انقلاب گفت: قطعا جلوی این تشکل‌ها را ( درصورت اینکه ضد انقلاب بودنشان با دقت و استاندارد ثابت شود) می گیریم.

مدیرکل اداره تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اعلام کرد: در 25 و 26 مردادماه نشست تخصصی دبیران تشکل‌های دانشجویی برگزار می شود که این دبیران با تایید رییس واحد و نماینده ریاست عالی انتخاب و از جانب ما برای مراسم دعوت شدند.

به گفته وی، برای معرفی و دعوت دبیران تشکل‌ها، قید انتخابات دار بودن برداشته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار