سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای با انتشار جدولی سهمیه جدید ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر را بر اساس پیماش اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جدول سهمیه پایه و معیار مصرف سوخت ناوگان در طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش را اعلام کرد.

بر این اساس سهمیه‌ها در دو حالت آف‌لاین و آنلاین برای ناوگان باری و مسافری در نظر گرفته شده است. در حالت آنلاین 4 پیمانه بسته به ظرفیت ناوگان باری و مسافری اختصاص می‌یابد که از 680 لیتر شروع و 2960 لیتر ختم می‌شود.

مرحله اول تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش اردیبهشت ماه سال گذشته اجرایی شد و در مرحله دوم از مهرماه امسال نیز با استفاده از GPS وارد فاز جدید می‌شود.

***قطع سهمیه سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث

ناصر سجادی با بیان این مطلب که سهمیه سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث از اول مردادماه امسال قطع می شود گفت: سهمیه سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث براساس هماهنگی های صورت گرفته با نهادهای اجرایی از اول مردادماه به طور موقت غیرفعال می‌شود.

وی افزود: خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث از ششم خردادماه پیام هشدار را در زمان سوختگیری در جایگاه ها دریافت کرده‌اند، بنابراین زمان کافی برای رفع مشکل بیمه خود داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده میان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پلیس راهور و بیمه مرکزی قرار بر این شد که این خودروها از اول مردادماه کارت سوختشان به طور موقت غیرفعال شود، تا اقدام به رفع مشکل بیمه‌ای خود کنند.

به گفته وی، خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث پس از رفع مشکل بیمه خود، سریعا کارت سوختشان فعال می‌شود و مجددا مجاز به دریافت سوخت از طریق کارت می‌شوند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار