هیل: مردم آمریکا کلینتون و ترامپ را نمی خواهند

نتایج نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد مردم این کشور گزینه ای غیر از ترامپ و کلینتون را برای ریاست جمهوری می خواهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتایج نظرسنجی جدید نشریه هیل نشان می دهد مردم آمریکا گزینه ای غیر از ترامپ و کلینتون را برای ریاست جمهوری می خواهند.

این نشریه روز شنبه در گزارشی نوشت؛ نتایج نظرسنجی مشترک خبرگزاری رویترز و مؤسسه ایپسوس که روز جمعه منتشر شد نشان می‌دهد مردم آمریکا خواستار گزینه‌ای غیر از دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون برای ریاست جمهوری این کشور هستند.

در این گزارش آمده است براساس نتایج نظرسنجی رویترز/ایپسوس، 21 درصد از رأی دهندگان آمریکایی طرفدار هیچ یک از دو نامزد احتمالی ریاست جمهوری آمریکا نیستند. در سال 2012، در زمانی مشابه، فقط 13 درصد از رأی دهندگان چنین دیدگاهی داشتند. البته این نظرسنجی نشان داد که آمریکایی‌ها اطلاعات چندانی درباره گزینه های دیگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارند.

بر این اساس تنها 23 درصد از پاسخگویان با «گری جانسون،» نامزد حزب لیبرترین و فرماندار سابق ایالت نیو مکزیکو آشنایی نسبی داشتند و فقط 16 درصد از آنها جیل اشتاین، نامزد حزب سبز در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را می‌شناختند.

براساس این نظرسنجی، 45 درصد از رأی دهندگان از هیلاری کلینتون، 34 درصد از دونالد ترامپ، 5 درصد از جانسون و 4 درصد از اشتاین حمایت کردند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد اکثریت رأی دهندگان آمریکایی دیدگاهی منفی درباره کلینتون و ترامپ دارند. 47 درصد از حامیان ترامپ اعلام کردند دلیل اصلی آنها برای رأی دادن به ترامپ صرفاً این است که مانع رسیدن کلینتون به کاخ سفید شوند. 46 درصد از حامیان کلینتون نیز همین نکته را درباره ترامپ گفتند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار