روزنامه صهیونیستی جروزالم پست ادعا کرد ایران در تلاش است با استفاده از شرکت های معتبر آلمانی، فناوری های هسته ای و موشکی خود را گسترش دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در مطلبی مدعی شد گزارشهای اطلاعاتی اخیر در ایالات مختلف آلمان نشان می دهد جمهوری اسلامی ایران به دنبال دستیابی به فناوری موشکی و هسته ای است. این وبسایت صهیونیستی آنچه را داده های اطلاعاتی و گزارشهای مربوط به 16 ایالت آلمان نامید، بررسی کرد. این اطلاعات در خصوص برنامه های مربوط به سلاح های شیمیایی و بیولوژیک ایران بود. به ادعای این وبسایت، نیمی از ایالات آلمان در اسناد اطلاعاتی سال 2015 خود گزارشهایی در خصوص تلاش های هسته ای تهران منتشر کردند. 

ایالت "زارلاند" آلمان در گزارش اطلاعاتی سال 2015 خود که ماه گذشته منتشر شد، ادعا کرد: کشورهایی مثل ایران و کره شمالی در تلاشند به فناوری سلاح های اتمی، بیولوژیک و شیمیایی دست یابند.
 
جروزالم پست در ادامه ادعاهای خود نوشت: بر اساس گزارشهای اطلاعاتی ایالت "راینلاند-فالتس" آلمان که ماه گذشته میلادی منتشر شد، ایران از جمله کشورهایی است که شرکت های آلمانی را که تجهیزاتی برای گسترش سلاح های اتمی، بیولوژیک و شیمیایی دارند، هدف قرار داده است. به ادعای این وبسایت، ایران از سلاح های کشتار جمعی برای دنبال کردن اهداف سیاسی استفاده می کند. این سلاح ها می توانند برای توسعه برنامه های هسته ای و موشکی ایران مورد استفاده قرار بگیرند. 

ایالت "بادن-وورتمبرگ" آلمان در گزارشی که مربوط به برنامه سلاح های بیولوژیک، شیمیایی و هسته ای بود، مدعی شد: بنابر اطلاعات فعلی، ایران در جایگاهی نیست که بتواند مواد مورد نیاز برای ساخت این سلاح ها را تولید کند. این کشور باید بخشهای اساسی برنامه های خود را از متحدان خود در غرب فراهم کند. 

"یاکو هاداس هاندلس مان،" سفیر رژیم صهیونیستی در آلمان هفته گذشته در مصاحبه با خبرنگار روزنامه "برلین دیلی" در ادعایی بی اساس گفت: با نگاه به توافق هسته ای ایران یکبار دیگر متوجه می شویم که شک ما به یقین تبدیل شده است. شرکای ما در آلمان نیز معتقدند نباید به رژیم تهران اعتماد کرد.

به ادعای این روزنامه صهیونیستی، در گزارش اطلاعاتی "نوردراین-وستفالن،" در سال 2015 آمده است: ایران در این سال 141 بار تلاش کرده است فناوری های خود را گسترش دهد. 90 درصد از این تلاشهای غیرقانونی برای توسعه سلاح های هسته ای و موشکی بوده است.

این وبسایت صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود افزود: ایران برای توسعه فناوری هسته ای خود آن دسته از ایالات آلمان را که بسیاری از شرکت های مهندسی پیشرفته در آنها فعالیت می کنند، هدف قرار داده است. این 8 ایالت که ایران به دنبال توسعه سلاح های هسته ای و موشکی به کمک آنهاست شامل هامبورگ، سارلند، بادن-وورتمبرگ، شلسویگ-هولشتاین، بایرن، نیدرزاکسن، نوردراین-وستفالن و راینلاند-فالتس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
آمریکای ها و اسرائیل و غربی ها با توجه به نتیجه دادن بعضی از اقدامات و برنامه ریزی ها خود بر اساس سیاست ها یشان ،ان برنامه را دوباره پیدا میکنند مثل اینکه که یک مسئله ریاضی فقط اعداد رو عوض میکنند و ن کل مسئله . حال انها با توجه به استفاده از پرونده هسته ای ایران ادعای پوچ و با تبلیعات و اقدامات گوناگون و دروغ های فراوان و نشان دادن خطر ساخت بمب اتم که دروغ بزرگی بود توانستن استفاده و بهره ببرنند که ایران را منزوی و تحت فشار قرار داده و به اقتصاد ایران ضربه و چهره ایران را خراب کنند و با این دروغ بزرگ چندین سال دنیا رو حواسشان مشغول ایران و ن جنایت های اسرائیل و ... ، کردنند . حال با نتیجه گرفتن برنامه قبل در پی اغاز و زمینه سازی برنامه ای برای یک پرونده جدید و مدارک سازی جدیدبر علیه ایران هستنند که بازم همان شرایط برنامه هسته ای را انجام دهند و باید دولت و تمام مقامات ما با تجربه و درس گرفتن از پرونده سازی ساخت بمب اتم برا ما توجه هات خاصی رو داشته و حواسشان و هوشیار باشنند و برای جلوگیری و مقابله با انها سریع وارد عمل شده و عمس العمل محکمی نشان دهد. به امید حق و در پناه خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
باز توطئه ای جدید در راه است ولییییییییییییییییییییییییییییی خدا با ماست این را روزگار میگوید نه من
آخرین اخبار