همدان؛

رونمایی پوستر مسابقات بین‌المللی شطرنج ابن سینا

رئیس هیأت شطرنج همدان گفت: تاکنون 60 درصد مذاکرات به منظور پیگیری امور مربوط به برگزاری مسابقات انجام شده است.

رونمایی پوستر مسابقات بین‌المللی شطرنج ابن سینا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد علی‌بابایی اظهار کرد: تا کنون مذاکراتی با دانشگاه آزاد اسلامی همدان، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان انجام شده است.


وی با بیان اینکه 60 درصد مذاکرات برای پیگیری امور انجام شده است،‌ گفت: پوستر مسابقات طراحی شده و تصمیمات نهایی نیز در 10 روز آینده اتخاذ خواهد شد.

رئیس هیأت شطرنج همدان بیان کرد: مسابقات بین‌المللی شطرنج ابن سینا سوم تا نهم شهریورماه و با حضور شطرنج‌بازانی از کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی به حضور شطرنج‌بازان استان در مسابقات شطرنج سریع آزاد منطقه‌ای غرب کشور اشاره کرد و افزود: این مسابقات به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد و عملکرد رضایت‌بخشی را از شطرنج‌بازان استان شاهد بودیم.علی‌بابایی حضور 6 شطرنج‌باز استان در این رقابت‌ها را مطرح کرد و یادآور شد: 70 شطرنج‌باز در این رقابت‌ها حضور داشتند و شایان رحمتیان شطرنج‌باز خوب استان عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیر‌علی دلاوری و سینا کوروند دیگر شطرنج‌بازان استان به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

رئیس هیأت شطرنج همدان ادامه داد: مسابقات شطرنج سریع جام رمضان و یادواره شهدای مدافع حرم ملایر نیز با حضور 44 نفر در محل هیأت شطرنج این شهرستان برگزار و برترین‌ها معرفی شدند.

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات با فرمت زمانی 45 دقیقه برای هر بازیکن و 3 ثانیه پاداش به ازای انجام هر حرکت،‌ اظهار کرد: این مسابقات در هفت دور با قضاوت محمد قنایی و فاطمه مرادی دنبال شد.علی‌بابایی به برترین‌های این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در پایان رقابت‌ها رضا ابوترابی عنوان نخست را از آن خود کرد و سالار کرمی و محمد صدیقی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به کسب عنوان نخست توسط سینا صفری در رده زیر 16 سال افزود: سپهر عبدلی،‌ سینا زمانی و مهان سلیمی نیز به ترتیب به عنوان نفر اول زیر 14 سال،‌ نفر اول زیر 12 سال و نفر اول بانوان معرفی شدند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.