در صورت پیروزی در انتخابات آتی؛

تصمیم ترامپ برای انتصاب ژنرال سابق نیروی زمینی به سمت معاونت رئیس جمهور

نامزد انتخابات آتی آمریکا قصد دارد ژنرال سابق نیروی زمینی این کشور را برای تصدی سمت معاونت ریاست جمهوری انتخاب کند.

تصمیم ترامپ برای انتصاب ژنرال سابق نیروی زمینی به سمت معاونت رئیس جمهوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازخبرگزاری رویترز، منبعی در حزب جمهوری خواه آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ، مایکل فلین، ژنرال سابق نیروی زمینی، را برای سمت معاون رئیس جمهور در صورت پیروزی در انتخابات ماه نوامبر آمریکا در نظر گرفته است. 

نامزد احتمالی جمهوری خواهان از چند هفته پیش درجستجوی فردی برای تصدی سمت معاون رئیس جمهور است و در عین حال اعلام کرد به نفعی که یک نظامی بلندپایه می‌تواند به او برساند، فکر می‌کند. 

مبنع آگاه در حزب جمهوری خواه اعلام کرد مایکل فلینِ ۵۶ ساله، به عنوان گزینه احتمالی در نظر گرفته شده است و بدین ترتیب گمانه‌زنی‌های روزنامه‌های نیویورک پست و واشینگتن پست را تأیید کرد. 

ستاد انتخاباتی ترامپ هنوز در این باره اظهارنظر نکرده است. 

مایکل فلین که در فاصله ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ رئیس آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا بود، به ترامپ در زمینه سیاست خارجی مشاوره داده است. 

رویترز در ادامه نوشت: در شرایطی که مسئله تهدیدهای داخلی و به ویژه تهدید گروه تروریستی داعش در کانون تبلیغات انتخاباتی در آمریکا قرار دارد، انتخاب او می‌تواند نامزدی ترامپ را در زمینه امنیت ملی تقویت کند. 

نوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، و کریس کریستی، فرماندر نیوجرسی، از دیگر گزینه‌های احتمالی ترامپ برای سمت معاون رئیس جمهور هستند. 

فلیندر گذشته نزدیک شدن آمریکا و روسیه را برای حل مسائل مرتبط با امنیت در سطح جهانی خواستار شده بود. 

او ده دسامبر در مصاحبه‌ای با راشاتودی گفت آمریکا و روسیه باید برای حل و فصل جنگ داخلی در سوریه و جنگ با داعش با یکدیگر همکاری کنند. 

او همچنین یکی از نویسندگان کتابی است با عنوان «می‌دان نبرد: ما چگونه می‌توانیم در جنگ جهانی مقابل افراط گرایی و متحدانش پیروز شویم» است، که این هفته منتشر می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
آقای ترامپ هم معلوم است که مثل بوش پسر می خواهد به کشورهای منطقه خاورمیانه تجاوز نظامی نماید و سودای تجارت مرگ برای جهانیان دارد .
برای نجات اقتصاد ورشکسته آمریکا و بهبود اوضاع ملت بیکار و فقیر آن ؛ تکرار اشتباهات روسای جمهور گذشته مثل بوش پدر و بوش پسر و اوباما حماقت است .
خوب است آقای ترامپ یک شخصیت اقتصادی و یا اجتماعی به عنوان معاون انتخاب کنند .
آخرین اخبار