هیل: نگرانی اعضای حزب جمهوری‌خواه از آینده ترامپ تشدید می‌شود

اختلافی که دونالد ترامپ در میان اعضای حزب جمهوری‌خواه انداخته موجب تشدید نگرانی اعضای حزب نسبت به آینده وی شده است.

هیل: نگرانی اعضای حزب جمهوری‌خواه از آینده ترامپ تشدید می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ بسیاری از اعضای حزب جمهوری‌خواه امیدوار بودند "دونالد ترامپ،" نامزد حزب جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در دو جلسه محوری کنگره پیشرفت‌های را در حزب ایجاد کند. این در حالی بود که ترامپ دور جدیدی از مخالفت با اعضای جمهوری‌خواه را آغاز کرده است.

نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه چندی پیش مارک کرک—سناتور ایالت ایلینویز—را یک بازنده نامید و به جف فلیک –سناتور ایالت آریزونا-- برای انتقادات بی‌رویه هشدار داد.

ترامپ همچنین با اشاره به نظرسنجی راسموسن، برتری دو درصدی خود نسبت به هیلاری کلینتون را تأیید کرد. این در حالی است که وی به نظرسنجی‌های انتقادآمیز علیه خودش در رسانه‌های بزرگ آمریکا بی‌تفاوت است.

با نزدیک شدن به کنوانسیون کلیولند احساس بیم و نگرانی در رقابت ریاست جمهوری ترامپ در مجلس سنا تشدید شده است. بسیاری از اعضای حزب جمهوری‌خواه کلینتون را یک نامزد قابل شکست قلمداد می‌کنند و معتقدند با فاش شدن ایمیل‌های خصوصی وی به‌وسیله پلیس اف بی آی روند شکست دادن دموکرات تسهیل می‌شود. در این میان برخی از اعضای حزب جمهوری‌خواه نگرانی خود را نسبت آینده حزب و روی کار آمدن ترامپ اعلام کردند. جاستین آماش—نماینده میشیگان در کنگره-- بر این باور بود که جلسه کنگره ذهنیت‌ها را نسبت به ترامپ تغییر نداده است. با این حال اکثریت قریب به‌اتفاق آن‌ها نگاه مثبتی به ترامپ و آینده حزب دارند. همچنین این افراد جلسه هفته گذشته حزب را مثبت اعلام کردند. با این حال اختلافی که ترامپ در میان اعضای حزب انداخته است موجب تشدید نگرانی اعضای حزب نسبت به آینده نامزد حزب جمهوری‌خواه و یکپارچگی حزب شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار