پژوهشکده دریا دانشگاه علوم و فنون خرمشهر به هسته پژوهشی جنوب‌غرب کشورتبدیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس پژوهشکده علوم دریا دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به ارتباطات اخیر این مرکز گفت: هدف این است که این پژوهشکده به یک هسته پژوهشی در منطقه جنوب‌غرب کشور تبدیل شود تا به‌صورت یک مرکز غنی پژوهشی مستقل و مجهز به سازمان‌ها و ارگان‌ها و حتی پژوهشگران و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خدمات ارائه دهد.

دکتر آرش لرکی افزود: از زمانی که پژوهشکده علوم دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر مجوز فعالیت خود را دریافت کرد فعالیت چندانی نداشت.

وی با بیان این‌که در چند ماه اخیر گروه‌های پژوهشی فیزیک دریا، شیمی دریا و علوم زیستی دریا در حوزه فعالیت‌های پژوهشی فعال شده‌اند، گفت: کار‌های دیگری نیز در پژوهشکده در حال انجام است؛ ازجمله برخی ارتباطات با سازمان‌ها و ارگان‌های حوزه دریایی مانند سازمان بنادر و کشتیرانی خرمشهر و آبادان در قالب شرکت در نشست‌های ارتباط با صنعت یا ارتباط پژوهشکده با این سازمان به‌صورت مستقل برقرار شده است.

رئیس پژوهشکده علوم دریا دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: هم‌اکنون پروپوزال‌های چندین طرح تحقیقاتی در پژوهشکده تهیه شده است؛ همچنین تلاش کرده‌ایم ارتباطی با اداره‌کل استاندارد برقرار کنیم تا این سازمان از تخصص اعضای هیأت‌علمی پژوهشکده در حوزه تدوین استانداردهای ملی استفاده کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.