تعویض کرسی‌های خانه ملت، پرونده فساد را مختومه کرد/ یک قربانی برای پرونده فساد کافی بود!؟

پرونده فساد در فوتبال در حالی مختومه شده که هنوز ابهامات این پرونده حل نشده است.

تعویض کرسی‌های خانه ملت، پرونده فساد را مختومه کرد/ یک قربانی برای پرونده فساد کافی بود!؟به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش پرونده فساد در فوتبال چند ماه پیش در صحن علنی مجلس قرائت شد. مسائل قضایی این گزارش در اختیار قوه قضائیه قرار گرفت تا این نهاد قضایی پرونده متهمان این پرونده را رسیدگی کند.

علی پور‌مختار رئیس سابق کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مسئولیت حقوقی و قضایی پرونده فساد در فوتبال را به شاه‌حسینی سپرد تا رئیس سابق کمیته انظبا‌طی به بررسی مسائل حقوقی این پرونده بپردازد. به هرحال عمر مجلس نهم به رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال کفاف نداد و این پرونده در راهروهای مجلس مسکوت ماند.

همچنین با شروع به کار مجلس دهم کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی هم دچار تغییر و تحولات شد و علی پور‌مختار جایش را به داود محمدی داد و اعضای این کمیسیون به کلی تغییر کردند.

حال این سوال پیش می‌آید که پرونده فساد در فوتبال را اعضای جدید کمیسیون اصل 90 بررسی می‌کنند یا این پرونده از سوی مسئولان قبلی این کمیسیون بسته شده است.

*پرونده فساد در فوتبال در دستور کار مجلس دهم قرار نگرفت

ولی دادا‌شی عضو هیات رئیسه جدید کمیسیون اصل 90 گفت: اعضای جدید این کمیسیون هفته گذشته مشخص شدند و پرونده فساد در فوتبال هنوز در دستور کار اعضا قرار نگرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: به هرحال اعضای جدید کمیسیون اصل 90 در مورد پرونده فساد در فوتبال تصمیم بگیرند که این پرونده مختومه شود یا در دست بررسی قرار بگیرد.

داد‌اشی بیان کرد: به نظرم بحث مختومه شده پرونده فساد در فوتبال شایعه و گمانه‌زنی رسانه‌ها است چرا که این پرونده در مجلس نهم هنوز بسته نشده بود و در دستور کار مجلس دهم هم تا کنون قرار نگرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظایف کمیته‌ها در مجلس دهم مشخص شده است و بر اساس آن پرونده فساد در فوتبال در کمیته فرهنگی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
بابا اون گذشته ولش کنید موضوع های روز را مطرح کنید بعد از حقوق مدیران صحبت هایی راجع به وام های میلیاردی نقل محافل شده - چند وقت دیگه هم که المپیکه - بعدش هم سال تحصیلی جدید
راستی از بدهکار نفتی یا همان ب ز خبر جدیدی ندارید میدونم قدیمی شده گفتم یادی از خاطرات گذشته بکنیم
آخرین اخبار