پورمختار:پرونده فساد در فوتبال مختومه شده اما از باب رسیدگی/اعضاء جدید باید این پرونده را دنبال کنند

رئیس سابق کمیسیون اصل 90 معتقد است:پرونده فساد در فوتبال کماکان نیاز به پیگیری دارد و وظیفه اعضاء جدید است که به این موضوع رسیدگی کنند.

پورمختار:پرونده فساد مختومه شده اما از باب رسیدگی/اعضاء جدید باید این پرونده را دنبال کنندبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگارن جوان پس از اینکه برخی اعضاء جدید کمیسیون اصل نود در مورد پرونده فساد در فوتبال اظهار داشتند که این پرونده در دستور کار ما قرار ندارد محمد علی پور مختار رئیس سابق کمیسیون اصل 90 در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:این پرونده در مرحله رسیدگی مختومه شده است اما می بایستی از سوی اعضاء جدید رسیدگی شود تا متخلفان به مراجع قضایی معرفی شوند و برخورد قانونی با آنها صورت بگیرد.

وی ادامه داد:تا زمانیکه م بودم شاه حسینی در این باره سمت داشت و باید پرونده را پیگیری می کرد اما پس از اینکه مجلس دهم کارش را آغاز کرد دیگر وی را ندیدم و اطلاعی از وضع پرونده ندارم.


پور مختار ادامه داد:دلیلی برای ارجاع پرونده به کمیسیون فرهنگی وجود دارد چرا که اگر پرونده به دست آنها هم برسد باز باید به کمیسیون اصل 90 ارجاع داده شود و رسیدگی نهایی تا تحویل به مراجع قضایی به عهده این کمیسیون است.

وی در مورد اینکه یک متهم در پرونده ای عریض و طویل باز داشت شده گفت:از آثار گزارشی که قرائت شد تغییرات عمده در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بود و مسئولان ورزش هم از کم و کیف موضوع و الزاماتی که باید رعایت کنند مطلع شدند و مردم نیز در این باره از ما تشکر کردند و اظهار رضایت داشتند و مجازات ها هم در راه است چرا که پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار دارد.

پور مختار در مورد کفاشیان گفت:وی سفر های بیشماری داشته است اما در سفر اخیر با توجه به اطلاعات بنده از طرف فیفا دعوت شده و ارتباطی به سفر با هزینه فدراسیون فوتبال ندارد.

وی گفت:مردم توقع دارند این گزارش فساد تغییری در روند اداره فدراسیون فوتبال و نحوه عملکرد دستگاه ورزش داشته باشند و مسئولان باید این موضوع را لحاظ قرار دهند.

وزارت ورزش پرونده فساد در فوتبال را پیگیری نمی‌کند


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۲ تير ۱۳۹۵
جمع کنیداین بساط فوتبال رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۹۵
آقای پور مختار تورو خدا دست بردار وقتی محمد پروین 25 میلیارد بابت خرید برنج میگیره و پس نمیده میخواهی بقیه کارها درست بشه !!!
آخرین اخبار