معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت:بهرام افشارزاده سرپرست استقلال است اما کار مدیر عاملی را انجام می دهد.

افشارزاده به خوبی وظایف مدیر عاملی را انجام میدهدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله سجادی در حاشیه افتتاحیه مسابقات قهرمانی شطرنج مدارس آسیا در جمع خبرنگاران گفت:برگزاری چنین مسابقاتی در سطح کشور اتفاق بزرگی است و در سطح نونهالان و نوجوانان هم این مسابقات انجام می شود و امیدوارم این مسابقات گسترش پیدا کند.  
 
وی در ادامه عنوان کرد:ما رویکرد استعداد یابی در سطح کشور را به صورت ویژه ای انجام می دهیم و در 32 رشته این کار پیگیری میشود که شطرنج یکی از این رشته ها است.  

اگر بخش های خصوصی بخواهند مجوز تاسیس کانون استعداد یابی بگیرند فارغ التحصیلان این رشته می توانند در این کار ورود کنند.  
 
سجادی درباره اداره شدن چند فدراسیون با سرپرست عنوان کرد:ثبت نام ها انجام شده و به زودی انتخابات برگزار میشود. انتخابات فدراسیون های المپیکی بعد از المپیک برگزار میشود اما رشته های غیرالمپیکی بستگی به استعلام ها دارد.  
 
معاون ورزش قهرمانی درباره وضعیت دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت:در انتخاب دبیر کل ورود نمیکنم و خود فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع است.  
 
وی درباره وضعیت سرپرستی استقلال و پرسپولیس گفت:در حال حاضر این دو باشگاه با سرپرستی فعالیت می کنند همچنین این دو تیم امسال نتایج خوبی گرفتند و با همین شیوه هم اداره می شوند.  
 
وی درباره واگذاری باشگاه ها به بخش خصوصی تصریح کرد:باشگاه هایی که اسپانسر داشته باشند در آن صورت می توانند به خوبی فعالیت کنند و نتایج مثبتی خواهند گرفت.  
 
سجادی درباره وضعیت خانواده مرحوم خدیری گفت:از طریق صندوق حمایت از پیشکسوتان از خانواده آن مرحوم حمایت می کنیم.  
 
معاون ورزش قهرمانی درباره وضعیت فدراسیون های المپیکی تصریح کرد:وضعیت مالی فدراسیون ها خوب است و مشکل مالی ندارند بخشی از اعتبارات فدراسیون های المپیکی پرداخت شد و رشته هایی که امید به کسب مدال در المپیک را دارند در الویت هستند. همچنین از این هفته هر روز از ورزش های المپیکی بازدید به عمل می آید.
 
وی در ادامه عنوان کرد:بازدیدی از رشته کاراته داشتم و کاراته کارها از وضعیتشان راضی بودند و به زودی مشکلات دیگر فدراسیون های المپیکی هم حل می کنیم.  
 
سجادی درباره تعداد سهمیه المپیک ریو بیان کرد:ما در طول تمام ادوار المپیک 640 ورزشکار داشتیم که میانگین هر دوره 40 تا بود اما امسال 63 سهمیه المپیک داریم و هنوز هم امکان افزایش این سهمیه وجود دارد. به هر حال تعداد سهمیه المپیک امسال خیلی خوب بود و این نتیجه کار ورزشکاران و فدراسیون ها بود. امیدوارم در المپیک نتایج زحمات خود را بگیرند.  
 
معاون ورزش قهرمانی بیان کرد:به زودی آماری از دیدارهای تدارکاتی که امسال برگزار شد و قرار است در آینده انجام شود را اعلام می کنیم.  
 
وی در پایان درباره وضعیت مالی فدراسیون تیراندازی گفت:تیراندازی جزو فدراسیون هایی بود که بودجه خوبی دریافت کرد اما این بودجه باید در فدراسیون به خوبی مدیریت شود تا بیش از حد اعتبارات هزینه صورت نگیرد و باید در چارچوب اعتبارات هزینه ها انجام شود.  

 
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار