قهرمان بازی های المپیک 2012 لندن گفت:با توجه به فشار زیاد تمرینات در آستانه المپیک اردونشینان در خانه کشتی روزی صد بار می میرند و زنده می شوند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امید نوروزی پس از تمرین روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: تا آخرین روز اردو با تمام تلاش تمرینات را ادامه خواهیم داد و امیدوارم در نهایت نتیجه خوبی در بازی های  المپیک 2016 به دست آوریم.
قهرمان جهان درباره تمرینات تیم ملی درآستانه بازی های المپیک گفت:تمرینات بسیار سخت و نفس گیری را دنبال می کنیم به طوری که روزی صد بار در خانه کشتی تهران می میریم و زنده می شویم.
وی افزود: حدود 11 ماه در اردوهای تیم ملی هستیم و واقعاً فضای خانه کشتی خسته ‌کننده و تکراری شده است خوشبختانه کادر فنی تصمیمی بسیار خوبی گرفت و قرار است مرحله بعدی اردوی تیم ملی در اصفهان برگزار شود که فکر می کنم این اردو به لحاظ روحی و روانی تأثیر بسیاری برای تمامی فرنگی کاران داشته باشد.
 نوروزی درباره وضعیت فعلی خودش گفت: شرایط خوبی دارم و تمرینات منظم و سنگینی را پشت سر می‌گذاریم، هنوز کادر فنی ترکیب تیم را اعلام نکرده و طی روزهای آینده اعلام خواهد شد که امیدوارم در صورت انتخاب با دعای مردم بتوانم نتیجه این زحمات را در المپیک ببینیم.
 
دارنده مدال نقره جهان درباره این که چقدر از حریفانش شناخت دارد گفت:8 حریف قدرتمند دارم که همه صاحب مدال جهان المپیک و از بهترین‌های جهان هستند، اما من برای رسیدن به سکوی المپیک با تمام توان روی تشک می‌روم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار