معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان مردادماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: در هفته تامین اجتماعی سه کارگزاری بیمه در نجف آباد، خیابان چمران و کارگزاری بیمه در بزرگترین منطقه تولیدی کشور یعنی ذوب آهن، افتتاح می شود.

علی اصغر دادخواه افزود: افتتاح کارگزاری بیمه در ذوب آهن با دارای بودن ۱۳هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی ، در راستای رفاه حال کارگران و ارائه خدمت به بیمه شدگان است.

وی افزود: در حال حاضر از جمعیت بالغ بر ۵میلیون نفر ، ۶۵درصد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که رقمی بیش از ۳میلیون و ۳۰۰هزار نفرمی شود، ۴۳ شعبه اصلی، ۲۳ شعبه اقماری و ۱۹ کارگزاری در مجموع در سطح استان به ارائه خدمت به افراد تحت پوشش بیمه می پردازند.

دادخواه ادامه داد: افزایش ۱۴ درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در خردادماه اعمال و حداقل پرداختی همه بازنشستگان ۹میلیون ریال تصویب شده است این در حالی است که در حال حاضر ۲۱۸ هزار نفر مستمری بگیر و بازنشسته در استان اصفهان هستند که ماهیانه ۲۵۰ میلیارد تومان به آانها پرداخت می شود

وی تاکید کرد: اکنون ، گفتنی است که هیچ گونه معوقه ای به این بدهکار نیستیم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: در سال ۹۴ بالغ بر ۲میلیون و ۵۰۰هزار دفترچه درمانی تولید و تکثیر شده و در اختیار بیمه شدگان قرار گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: تعداد پرونده مستمری بگیران اصلی در استان، ۲۱۸ هزار و ۵۰۰ پرونده، تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری تا سال ۹۴ ۱۹ هزار و ۵۰۰ پرونده و پرداختی به مقرری بگیران بیمه بیکاری در سال ۹۴ ۱۸۵۰میلیارد ریال، و تعداد لیست حق بیمه اینترنتی ماهانه ۱۰۰هزار و ۳۰۰ فقره است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار