سازمان تامین اجتماعی بزرگترین خریدار درمان و دومین تولیدکننده درمان در کشور محسوب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: در سال ۹۴ تعداد بیماران بستری ۸۴هزار ۱۴۹ نفر بوده است که از این میزان ۶۲درصد مورد اعمال جراحی قرار گرفته اند.

علی اعتصام پور افزود: استان اصفهان در بخش درمان مستقیم دارای رتبه دوم از نظر تعداد بیمار بستری و تعداد عمل جراحی بستری انجام شده در مراکز درمانی ملکی است و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان برای پاسخگویی به نیازهای تشخیصی و درمانی بیمه شدگان در بخش درمان مستقیم،دارای ۳بیمارستان و و ۲۵پلی کلینیک و درمانگاه است.

وی ادامه داد: در بخش درمان غیر مستقیم برای خرید خدمات تشخیصی و درمانی مورد نیاز بیمه شدگان بیش از ۴هزار و ۳۷۴ مرکز با دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان اصفهان قرار دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان خاطرنشان کرد: شعار امسال ما توسعه اصفهان، توسعه کیفی است، برهمین اساس، بهبود کیفیت در مراکز درمانی جز مهمترین برنامه های سازمان تامین اجتماعی بوده است که اقدامات خوبی در راستای ارتقای فرایندهای نظارتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کسب رتبه یک ارزشیابی توسط هر سه بیمارستان تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، استقرار و استفاده از سیستم نظارت تصویری در بیمارستان ها، ارتقا نقش نظارتی بخش درمان غیر مستقیم تامین اجتماعی استان، و ساخت و تجهیز و بهسازی ۳۰ هزار مترمربع فضای درمانی در قالب تحول سلامت از جمله اقدامات است.

مدیر درمان تامین اجتماعی در پایان گفت:بیشترین بار سلامت بر دوش بیمه تامین اجتماعی است این در حالی است که در سال ۹۴ بالغ بر هزار میلیارد تومان در بخش درمان غیر مستقیم هزیه شده است .



انتهای پیام/م




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.