نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو گفت: نگرانی ما از زخمی شدن فرماندار دالاهو بود که با توجه به جراحی صورت گرفته بر روی ایشان و اعلام پزشکان خطر رفع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حشمت‌الله فلاحت ‌پیشه گفت: روز گذشته در منطقه مرزی ریجاب حادثه تروریستی توسط گروهی از ضدانقلابیون انجام شد و به موجب آن به مدت هفت دقیقه خودروی ما و جمعی از مدیران کرمانشاه را به رگبار بستند که متأسفانه دو جوان یعنی راننده و نیک عزم، کارشناس دامپزشکی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در جریان این حادثه تروریستی اکبری، فرماندار دالاهو نیز زخمی شد که امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت و طبق اعلام پزشکان خطر رفع شده است. جراحت وارد شده به بنده نیز سطحی است و جای نگرانی وجود ندارد. دو نفر دیگر از همراهان ما بختیاری، کارشناس دامپزشکی و افضلی، مدیرکل شیلات استان نیز مجروح شدند که حال عمومی آنها خوب است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد شناسایی عاملان این حمله گفت: بنده اطلاعی ندارم که تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را به عهده گرفته باشند اما نحوه حمله و کمین کردن این افراد نشان می‌دهد که آنها از بیرون از کشور بوده‌اند.

وی توضیح داد: نحوه حمله آنها اینگونه بود که در جایی کمین کرده و خودرویشان را آتش زدند و سپس خودروی ما و مدیران کرمانشاه را به رگبار بستند این تروریست‌ها بعد از حمله از مرز گریختند که تمامی اینها نشان می‌دهد آنها ربطی به داخل نداشته و عامل بیرونی دخیل بوده است.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو با تأکید بر اینکه مولفه‌های امنیتی در دالاهو از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: با توجه به اینکه در آستانه سفر دولت هستیم این اقدام تروریستی انجام شده است، اما این تمام ابزار آنها برای ایجاد ناامنی است و چون این منطقه لب مرز است می‌توان احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی را داد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.