به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» پویش مردمی« ما با حجاب ها بیشماریم» در سمنان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیر کانون تخصصی حجاب و عفاف استان سمنان گفت:با توجه به هفته «عفاف و حجاب» که از ۱۹ تیرماه آغاز و تا ۲۴ تیر ادامه خواهد داشت به همت بانوان مسجد الزهرای سمنان و تیم فضای مجازی قافله پویش مردمی« ما با حجاب ها بیشماریم» در سمنان راه اندازی می شود.
مریم افسری هدف از انتخاب شعار این پویش را اجتماع بانوان با حجاب و بانوان محجبه و چادری در روز 21تیرماه دانست و افزود: در راستای اجتماع روز حجاب و عفاف در کل کشور بخصوص در شهرستان سمنان برگزار می گردد در همین راستا پویش مردمی« ما با حجاب ها بیشماریم» نیز در آن روز فعالیت گسترده خودر را آغاز می نماید.
وی با بیان اینکه این پویش مردمی در راستای ترویج فرهنگ صحیح حجاب و حجاب برتر که همان چادر است در سطح جامعه اسلامی اجرا می شود تصریح کرد: حجاب و عفاف تاج بندگی و میراث انبیاءالهی، امنیت و آرامش اجتماعی و احترام به حقوق شهروندی را در جامعه به همراه دارد.
مدیر کانون تخصصی حجاب و عفاف استان سمنان در ادامه از راه اندازی صفحات مجازی ویژه روز حجاب در استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: یکی از اهداف راه اندازی این صفحات به مناسبت راهپیمایی روز حجاب و عفاف مشارکت مردم در فضای مجازی، اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری عکس ها، خاطرات، مشاهدات، پوسترها و تصاویر این روز در سراسر استان سمنان است.
وی افزود: کاربران شبکههای اجتماعی می توانند محتواهای تولیدی خود را در قالب پوستر، عکس و دست نوشته با موضوع«ما با حجاب ها بیشماریم» جهت انعکاس در فضای مجازی و شبکه های
اجتماعی از طریق تلگرامbanooo_salam@ و آدرس ارتباط با پویش مردمی yas213@و @ghafeleh10 ارسال نمایند
برچسب ها: عفاف ، حجاب ، پویش ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.