نمایش «این عروسک» به نویسندگی و کارگردانی «عزت الله مهرآوران» و حمایت موسسه هنرمندان پیشکسوت برای جشنواره تئاتر رضوی آماده اجرا می شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت ، عزت الله مهرآوارن هنرمند پیشکسوت سینما،تئاتر و تلویزیون و از اعضای این موسسه، در حال آماده سازی یک نمایش به نام این عروسک برای «یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر رضوی» است و در حال حاضر مراحل تمرین خود را سپری می کند.

در این اثر به غیر از عزت الله مهرآوران که به ایفای نقش نیز خواهد پرداخت، برخی دیگر از چهره های هنری و ازاعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز همچون، هوشنگ توکلی(مشاور کارگردان)، محمد میرزمانی(موسیقی) پروین محبی(طراح صحنه)، مهین میهن(طراح گریم)، افشین بختیار(عکاس) و دادود فرشباف رواسانی(خوشنویسی) حضور و همکاری دارند.

از دیگرعوامل و بازیگران این نمایش می توان به الهام پریشانی(دستیار کارگردان)، هدا آهنگر(بازیگر)، امیر علی سیاه پوش(بازیگر) و محمد رحمانی(روابط عمومی) اشاره کرد.
 
در خلاصه داستان این نمایش این گونه آمده است:
...یکی از کارکنان راه آهن – روی سکوی ایستگاه ، سبدی می بیند که درون آن نوزاد دختری 3 ماهه،شیشه شیر و یک عروسک است، مرد تصمیم می گیرد بچه را به منزل ببرد و زنش اورا بزرگ کند – مرد پسری 4 ساله دارد. مدتی می گذرد دختر بزرگ و مهندس معمار می شود . اما مادر پیش از مردن به پسرش می گوید که او خواهرش نیست، پسر بعد از مدتی عاشق دختر می شود اما دختر در حرم امامم رضا (ع) در میان زوار، با نشان دادن عروسک به دنبال پدر و مادرش می گردد...



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار