دونده ملی پوش دوومیدانی کشورمان معتقد است پس از همفکری با ایگور پاگلین مربی ام تصمیم می گیرم که در مسابقات لیگ برتر شرکت کنم یا نه.

محمد ارزنده در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد:بعد از برگشتن تیم از مسابقات قزاقستان در تهران زیر نظر مربی ام ایگور پاگلین در تهران تمرینات اختصاصی ام را برای حضور در مسابقات المپیک پیگیری می کنم.

وی افزود:خدارا شکر مسابقه خوبی را در قزاقستان شاهد بودیم از عملکردم در مسابقات جام کازانوف رضایت دارم.

وی عنوان کرد:ورزشکاران مطرحی از کشورهای هند،قزاقستان،تایلند و ایران در این مسابقات شرکت کرده بودند حتی در این رقابت ورزشکار هندی موفق شد با پرشی به میزان 8 متر و 19 سانتی متر صاحب مدال طلای این مسابقات شود.

ارزنده گفت:مسابقات جایزه بزرگ آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک برای ورزشکاران محسوب می شد،ورزشکاران زیادی در این رقابت شرکت کرده بودند و با تمام سعی و کوششی که انجام دادند در بدست آوردن سهمیه ناکام بودند.

وی تصریح کرد:در مسابقات لیگ برتر که در مرداد سال جاری در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود،پس از همفکری با ایگور پاگلین مربی ام تصمیم می گیرم که در مسابقات لیگ برتر شرکت کنم یا نه.

ارزنده در پایان یادآورشد:المپیک رقابتی است مانند مسابقات دیگر تنها فرقش با رویدادهای دیگر این است که این رقابت بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان محسوب می شود که هر چهار سال یک بار برگزار می شود ،امیدوارم بتوانم در این مسابقات نتایج مطلوبی را کسب کنم و باعث افتخار ایران شوم،برای دیگر دوندگان کشورمان هم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار