دونده سرعتی کشورمان با کفش های پاره تمرین می کند و قرار است در المپیک هم با کفش های پاره شرکت کند.

رضاقاسمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره امکانات فدراسیون برای دوومیدانی برای ورزشکاران المپیکی اظهارکرد:به هیچ وجه شرایط راضی کننده نیست فدراسیون دو و میدانی تاکنون نتوانسته است امکانات خوبی را برای ورزشکاران المپیکی در کشور فراهم کند،کشور ما از لحاظ سخت افزاری با مشکلات فراوانی روبرو است.

وی افزود:پس از پایان مسابقات جام کازانوف و تورنمنت قزاقستان بازگشت تیم ملی دوومیدانی از این به کشورمان متاسفانه از روز جمعه تاکنون مسئولان فدراسیون هیچ تماسی را با من نگرفته اند که در مسابقات جایزه بزرگ تهران آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک برای دوندگان است قصد شرکت در این رقابت ها را دارم یا نه.

قاسمی گفت: این که نمی دانم شرکت من در این مسابقات برای مسئولان دوومیدانی مهم است یا نه.

دونده المپیکی کشورمان بیان کرد:فدراسیون دوومیدانی حقوق ماه گذشته من را با 15 روز تاخیر پرداخت کرده است ،البته مشکلات به اینجا ختم نمی شود اکنون نزدیک به شش ماه است که فدراسیون حقوق دو میلیون تومانی کسب سهمیه المپیک من را پرداخت نکرده است که هیچ کدام از وعده های مسئولان تاکنون عملی نشده است.

وی درادامه افزود:فدراسیونی که می خواهد ورزشکارانش در المپیک به موفقیت برسند و نتایج درخشانی کسب کنند،باید بعد از کسب سهمیه المپیک توسط دوندگان برای آنها تدابیری ویژه ای بیاندیشد مانند اردوهای برون مرزی،مربی،ماساژور،حقوق و بهترین مسابقات تدارکاتی را برای آنها در نظر بگیرد تا در المپیک بدون هیچ دغدغه خاصی ظاهر شوند.

قاسمی تصریح کرد:با این رویه ای که فدراسیون بابت امکانات،حقوق ورزشکاران و اعزام آنها به مسابقات نه چندان مطلوب در نظر گرفته است، بعید است دوندگان در المپیک بتوانند موفق ظاهر شوند.

وی درباره اردوی تمرینی حریفان خود تا پیش از المپیک گفت:حریفان ما در بهترین کمپ های تمرینی اروپا ،آمریکا و با برترین دوندگان جهان تمرین می کنند،اما ورزشکاران ما در داخل کشور و در پیست های نه چندان با کیفیت برای حضور در المپیک تمرین میکنند.

قاسمی ادامه داد:متاسفانه با کفش های پاره و نه چندان مطلوب تمریناتم را پیگیری می کنم و از همه بدتر اینکه با این کفش های پاره در مسابقات شرکت می کنم.

دونده سرعتی کشورمان در پایان یادآورشد:هدف اصلی من موفقیت در مرحله مقدماتی و صعود به دور نیمه نهایی است.دیگر دوندگان هم با این وضعیتی نمی توانند در المپیک نتایج خوبی را کسب کنند،البته باید تاکید کنم تنها حدادی و تفتیان به دلیل مسابقات متعدد و اردوهای تمرینی منظم در بهترین کمپ های آلمان و مجارستان احتمال درخشش این 2دونده کشورمان در بازی های المپیک وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار