جان سیاه پوستان مهم است؛ تظاهر کنندگان چند بزرگراه بزرگ آمریکا را بستند

جنبش "جان سیاه پوستان مهم است" طی تظاهرات خود چند بزرگراه ایالتی را به تصرف خود درآوردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند بیش از هزار تن از شرکت کنندگان در تظاهرات اعتراض آمیز جنبش «جان سیاه پوستان مهم است» در شهر «ممفیس» در ایالت «تنسی»، یک بزرگراه ایالتی را شامگاه یکشنبه به تصرف خود در آوردند.

بر اساس اعلام مقامات پلیس آمریکا، این معترضان از یک پل بر رودخانه «می سی سی پی» بالا رفتند و رفت و آمد در بزرگراه ایالتی شماره 40 را برای مدت زمانی به طور کامل متوقف کردند.

مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند در تظاهرات اعتراض آمیز دیگری علیه خشونت های پلیس در قبال سیاه پوستان، صدها نفر از معترضان شامگاه یکشنبه وارد خیابان های شهر «اینگلوود» در ایالت کالیفرنیا شدند و رفت آمد در خیابان ها را متوقف کردند. معترضان همچنین رفت و آمد در آزادراه شماره 405 را برای مدتی متوقف کردند.

همچنین بر اساس گزارش های منتشر شده، صدها معترض دیگر در شهر مینیاپولیس در ایالت «مینه سوتا» با ورود به بزرگراه ایالتی شماره 94، رفت و آمد در بخشی از این بزرگراه را متوقف کردند. معترضان اقدام مشابهی را در بخش هایی از بزرگراه ایالتی شماره 264 در شهر «پورتسموث» در ایالت ویرجینیا انجام دادند.

تلاش معترضان برای مسدود کردن رفت و آمد در بزرگراه های آتلانتا و کلمبیا در ایالت کارولینای جنوبی، به علت اقدام نیروهای پلیس، موفقیت آمیز نبود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار