برای نخستین‌بار در تاریخ کشتی آبادان فعالیت‌ رسمی رشته کشتی آلیش در بخش بانوان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس  اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان گفت: برای اجرای طرح استعدادیابی و توسعه کشتی‌ آلیش بانوان در آبادان برنامه ریزی خواهیم کرد.

پیمان ادیبی افزود: هیأت کشتی آبادان به عنوان نخستین فعالیت رسمی خود در بخش بانوان در نظر دارد به منظور ترویج رشته ورزشی کشتی آلیش ویژه بانوان و با هدف شناسایی نخبه‌های این رشته و کشف و شکوفایی استعدادهای کشتی آلیش نسبت به اجرای طرح استعدادیابی اقدام کند.

وی گفت: این طرح را به عنوان نخستین اقدام رسمی در بخش بانوان هیأت کشتی در سال جاری اجرا می‌کنیم، ضمن اینکه هدف ما برای توسعه کشتی آلیش بانوان آبادان سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه است.

رئیس اداره ورزش وجوانان آبادان افزود: برای این منظور مربیانی از سوی هیأت کشتی برای اجرای طرح استعدادیابی انتخاب و معرفی شده‌اند تا این طرح به خوبی اجرا شود.

ادیبی با بیان اینکه رشته آلیش بانوان هنوز در آبادان ناشناخته است، گفت: رشته کشتی آلیش آنگونه که باید و شاید شناسانده نشده و بسیاری از افراد نمی‌دانند این رشته را باید چگونه و از کجا آغاز کنند، اما با این طرح می‌توان استعدادهایی را در سطح شهرستان پرورش داد تا در آینده‌ای نزدیک قهرمانان خوبی را در این رشته معرفی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.