در جریان معاملات بازار امروز شاخص کل در ارتفاع 10.78 واحدی ایستاد و با کاهش 73 هزار و 805 واحد کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در آغاز معاملات بازار امروز شاخص کل در ارتفاع 122.42 هزار واحدی ایستاد و با رشد 73 هزار و 940 واحد کار خود را آغاز کرد.
 
براین اساس ارزش کل معاملات از 549 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 210 میلیون سهم طی 12 هزار نوبت معاملاتی بود.
 
نمادهایی که در بازار امروز بر شاخص تاثیر مثبت گذاشتند عبارتند از نمادهای فارس، وبملت، واتی، رمپنا، شبندر همچنین نمادهای خساپا، آکنتور بیشترین تاثیر منفی بر این شاخص را به همراه داشتند.
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 19.29 واحد رشد به عدد 13 هزار و703 واحد رسید.  
 
شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 80 واحد کاهش به عدد 775 هزار و 20 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 99 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 17 میلیون سهم طی2س هزار نوبت معاملاتی بود. 


شاخص درجریان معاملات به 73 هزار واحد رسید
 
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان معاملات بازار امروز شاخص کل در ارتفاع 10.78 واحدی ایستاد و با کاهش 73 هزار و 805 واحد کار خود را آغاز کرد. 
 
براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 678 میلیون سهم طی 43 هزار نوبت معاملاتی بود. 
 
 
نمادهایی که در بازار امروز بر شاخص تاثیر مثبت گذاشتند عبارتند از نمادهای فارسف وبملت، کگل همچنین نمادهای خساپا، فولاد، فخوز، حکشتی بیشترین تاثیر منفی بر این شاخص را به همراه داشتند. 
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 24.80 کاهش به عدد 13 هزار و659  واحد رسید.  
  
 
شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 4.30 واحد کاهش به عدد 77 هزار و 70 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 519 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 100 میلیون سهم طی13 هزار نوبت معاملاتی بود. 
 

شاخص در پایان معاملات قرمزپوش شد

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در ارتفاع 80.98 واحدی ایستاد و با کاهش 73 هزار و 735 واحد کار خود را آغاز کرد. 
 
براین اساس ارزش کل معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 1 میلیارد سهم طی 61 هزار نوبت معاملاتی بود. 
  
نمادهایی که در بازار امروز بر شاخص تاثیر مثبت گذاشتند عبارتند از نمادهای فارس، وغدیر، وبملت همچنین نمادهای فخوز، خساپا، حکشتی، تاپیکو بیشترین تاثیر منفی بر این شاخص را به همراه داشتند. 
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 59.10 کاهش به عدد 13 هزار و625  واحد رسید.  
  
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 5.60 واحد کاهش به عدد 770 هزار و 40 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 796 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 142 میلیون سهم طی20 هزار نوبت معاملاتی بود. 
 
بازار بورس امروز افت کرد
                                            
همایون دارابی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: گروه خودرویی، نماد سایپا، فولاد خوزستان، نماد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، هولدینگ نفت و گاز تامین اجتماعی بیشترین تاثیرمنفی را بربازار داشتند این درحالیست که هولدینگ خلیج فارس، سرمایه گذاری غدیر و بانک ملت بیشترین تاثیرمثبت را بر بازار داشتند. 
 
وی در ادامه از وضعیت بازار بورس نسبت به هفته گذشته خبر داد و اظهار کرد: در آغاز هفته، بورس شروع خوبی داشته اما درحال حاضر وضعیت مناسب نیست که علت این امر را می توان برگزاری فصل مجامع دانست. 
 
به گفته دارابی، بازار وضعیت کم حجم و بی رمقی را سپری کرد. 
 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار