در پایان معاملات بازار امروز شاخص 26.99 واحد افزایش داشت و به رقم 73 هزار و 763 واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان معاملات بازار امروز
 شاخص  26.99 واحد افزایش داشت و به رقم 73 هزار و 763 واحد رسید.
 
براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 1 میلیارد سهم طی 57 هزار نوبت معاملاتی بود.
 
 نمادهایی که در بازار امروز بر شاخص تاثیر مثبت گذاشتند عبارتند از نمادهای کگل، کچاد، وامید، همراه و نمادهای خساپا، شهدیس، وبانک بیشترین تاثیر منفی بر این شاخص را به همراه داشتند.
 
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 17.30 رشد به عدد 13 هزار و642  واحد رسید.  
 
 شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 3.30 واحد کاهش به عدد 767 هزار و 10 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 192 میلیون سهم طی23 هزار نوبت معاملاتی بود.
 

***آرامش در تالار شیشه ای

مهدی تهامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز گفت: سهام پتروسازی سایپا با 55 واحد، شرکت پتروشیمی پردیس با 34 واحد بیشترین تاثیر منفی را بربازار داشتند واین درحالیست که سنگ آهن که شامل گل گهر با 45 واحد و کچاد با 27 واحد و امید با 27 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بربازار داشتند.

وی در ادامه از پیش بینی وضعیت بازار بورس درهفته آینده خبرداد و عنوان کرد: طی هفته های آتی وضعیت بورس تغییر چندانی نخواهد داشت چرا که درکلیت اقتصاد اتفاقی رخ نخواهد داد و ازاین رو و انتظار خاصی پیش بینی نمی شود.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۳ تير ۱۳۹۵
بیشتر از این هم افزایش جارجی داشته باشیم
آخرین اخبار