پیشکسوت بسکتبال کشورمان گفت:خاطرات زیادی با خدری دارم و از رفتن او بسیار ناراحتم زیرا وی بسیار بی ریا و متواضع بود.

افشین رضاپور پیشکسوت بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از وقتی خدری را شناختم بسیار ساده و بی غل و غش بود و بخاطر شرایط فیزیکی که داشت مورد توجه قرار می گرفت  زیرا در آن زمان کسی با آن قدوقامت وجود نداشت و اواخر دهه 60 جنگ تازه تمام شده بود و آن زمان باشگاه خاصی وجود نداشت اما خدری از بندرعباس که در آن بزرگ شده بود به تهران آمد و نخستین بار در باشگاه فتح فعالیتش را آغاز کرد  و در چند رقابت شرکت کرد اما بعد از چند سال رفته رفته از بسکتبال دور شد و نقشش در بازی ها کمرنگ شد و به تاتر و سینما روی آورد و در چند فیلم نقش آفرینی کرد.

رضاپور افزود : مرحوم خدری به جز ورزش  بسکتبال در باشگاه پرسپولیس هم دروازبان بود و همین طور چند وقت هم ورزش بوکس کار می کرد.

دستفروشی شغل شریفی است 
رضاپور بیان کرد: هر شغلی شریف است و هرکسی از راهی درآمد کسب می کند  و خدری هم از راه دستفروشی امور خود را می گذراند و همچنین کمک هایی از طریق  صندوق حمایت قهرمانان و پیشکسوتان به مرحوم خدری شده بود.

جوان گرایی در بسکتبال اشتباه بود
 رضاپور درباره بازی های انتخابی المپیک اظهار داشت: در بازی مقابل یونان و مکزیک با تمام قدرت رفتیم اما  این قدرت ما کافی نبود  زیرا از بازیکنان جوان استفاده شده  بود  و در واقع  جوان گرایی در تیم ملی اشتباه بود و باید از همه ی بازیکنان استفاده می شد.


 در بازی های آسیایی مشکلی نداریم
پیشکسوت بسکتبال عنوان کرد: تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی های آسیایی مشکلی ندارد و می تواند به راحتی از سد 12 تیم آسیایی بگذرد و قهرمان شده و راهی جام جهانی 2019 شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رضاپور ، بسکتبال ، خدری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار