معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: جشنواره منطقه‌ای گردشگری حلال در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علیرضا مرادی بیستونی گفت: جشنواره گردشگری حلال در واقع یک جشنواره ملی است که در چندین بخش شامل مهمان نوازی، سفره ایرانی، صنایع دستی و ... برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه ایرانیان می‌توانند در چهار بخش عکس(مردمی و حرفه‌ای)، فیلم، سفرنامه‌نویسی و ایده در این جشنواره شرکت کنند.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: به غیر از این جشنواره ملی، یک جشنواره گردشگری حلال در سطح منطقه غرب کشور و با محوریت استان کرمانشاه نیز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره استانهای کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان شرکت خواهند کرد.

مرادی بیستونی تصریح کرد: موضوع اصلی جشنواره حلال منطقه‌ای غرب کشور در کرمانشاه «سفره ایرانی» است که در این جشنواره غذاهای محلی اقوام منطقه غرب کشور به نمایش درخواهند آمد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در خصوص زمان و مکان برگزاری این جشنواره منطقه‌ای گفت: این جشنواره احتمالا شهریور ماه برگزار شود، اما هنوز مکان برگزاری آن را مشخص نکرده‌ایم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.