نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان بهزیستی کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛این نمایشگاه، همزمان با اولین روز هفته بهزیستی و با حضور رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی بهزیستی کشور، مشاور عالی استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین استانی آغاز به کار کرد.


جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه در این مراسم حمایت از مددجویان بهزیستی و توانمندسازی آنان را امری مهم دانست که باید بیش از هرچیز مورد توجه قرار گیرد.

عبدالرضا میرزاییان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز گفت: این نمایشگاه از امروز تا 28 تیرماه در محل مجتمع تفریحی درمانی روزانه "فرزانگان" واقع در بلوار تاق‌بستان دایر است.

وی ساعت کاری نمایشگاه را هر روز از ساعت9 تا 12 صبح و 16 تا 21 عصر اعلام کرد.

میرزاییان از فعالیت 15 غرفه در بخش‌های مختلف پیشگیری از معلولیت، آسیب‌های اجتماعی، مشارکت‌های مردمی، فروش تولیدات مراکز تحت پوشش بهزیستی و ... در این نمایشگاه خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه هدف از برپایی این نمایشگاه را توانمندسازی جامعه تحت پوشش بهزیستی و ایجاد درآمد و اشتغال برای آنها اعلام کرد.

میرزاییان یادآوری کرد: پیش از این مشابه چنین نمایشگاهی را هفت یا هشت سال قبل در استان داشتیم، اما در نمایشگاه‌های بهزیستی کشور حاضر می‌شدیم.

وی غبارروبی مزار شهدا، بازدید از منازل مددجویان استان، نشست خبری و ... را از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی امسال در کرمانشاه اعلام کرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.