رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نایین گسترش فرهنگ تمسک به قرآن و اهل البیت(ع) در جامعه را دستور کار شورای فرهنگ عمومی این شهرستان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا شرکت  با اشاره به اولویت کاری شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهارداشت: گسترش فرهنگ تمسک به قرآن و اهل البیت(ع) به منظور بهره گیری از دریای معارف اسلامی در دستور کار این شورا است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نایین افزود: انس نسل جوان و نوجوان با قرآن و معارف اسلامی امروز به عنوان راهکار موثر برای مقابله با تهاجم فرهنگی است که راهکار سنجی و تدوین برنامه منسجم برای تحقق این کار در شورای فرهنگ عمومی و کمیته های تحت نظر شورا انجام می شود.

 شرکت به برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایشگاه قرآن، محافل قرآنی، دوره های آموزشی و برنامه هایی از این قبیل در سطح شهرستان با همکاری ادارات و نهاد ها و موسسات فرهنگی وقرآنی انجام می شود.

 وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برنامه ریزی فرهنگی و قرآنی برنامه های متنوع قرآنی را در مساجد شهرستان انجام می دهند که در ماه مبارک رمضان حرکت های متعدد قرآنی توسط کانون های مساجد این شهرستان صورت گرفته است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار