رئیس کمیسیون معماری شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر حال تهران خوب نیست، به همین دلیل ما باید برای تعیین یک روز "اسم تهران" برنامه ریزی های دقیقی انجام دهیم.

حال تهران خوب نیست/شکل گیری تخلفات ساختمانی و بارگذاری‌های نامتجانس در تهرانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و سومین جلسه  علنی شورای شهر در خصوص پیشنهاد 2 فوریتی طرح پیشنهاد به شورای فرهنگ عمومی کشور جهت تعیین "روز تهران" در تقویم عمومی کشور اظهار داشت: بنده با دو فوریت این طرح مخالف هستم به این دلیل که این طرح دارای موارد زیادی بوده که باید بر اساس برنامه‌ریزی دقیق مصوب شود. 
 
وی با بیان اینکه تعیین برنامه‌های اجرایی در شهرهای خواهر خوانده تهران در روز تهران در کمیسیون‌ها باید بررسی شود، افزود: ما فقط نباید روز تهران را مشخص کنیم بلکه باید تعیین کنیم که در این روز چه کارهایی را می‌‌خواهیم انجام دهیم. 
 
رئیس کمیسیون معماری شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه امروزه در حوزه‌های شهرسازی و معماری، حوزه زیست محیطی حال تهران واقعا خوب نیست، گفت: در حال حاضر آسیب‌های اجتماعی، بارگذاری‌های نامتجانس مجموعه‌ تخلفات ساختمانی در شهر تهران در حال شکل‌گیری هستند که بدون تردید باید به همه آن‌ها پرداخته شوند. 
 
سالاری اضافه کرد: درحال حاضر عده‌ای طرح جامع تفضیلی را زیر سوال می‌برند به همین دلیل بنده بر این عقیده‌ام که باید برنامه‌ای برای مجموعه "روز تهران" در نظر گرفته شود.
 
وی با اشاره به اینکه نمی‌شود که شورای شهر تنها یک روزی را به نام تهران تعیین کند، گفت: با کمک شهرداری تهران باید برنامه‌هایی را در خصوص این روز مشخص کنیم تا بدانیم که در این روز به چه موضوعاتی می‌‌خواهیم بپردازیم. 
 
سالاری افزود: بنده با دو فوریتی این طرح مخالفم اما با اصل این طرح مخالف نیستم. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار