خواستگار قلابی که در فضاي مجازي خود را پزشك معرفي و 60 ميليون ريال كلاهبرداری كرده بود، شناسايي شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ "کامبیز اسماعیلی" رئیس پلیس فتا كرمان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی مبنی بر كلاهبرداری 60 میلیون ریالی از وی در اینترنت پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشكیل شد.

وی افزود: شاكی در اظهارات خود بیان داشت كه در سایت همسریابی با فردی كه خود را یك پزشك معروف معرفی كرده بود آشنا شده و پس از گفت و گو های چند روزه آقای دكتر از وی خواستگاری كرده بود.
اسماعیلی بیان کرد: در ادامه شاكی در مورد وی تحقیقات را آغاز می كند و مشخص می شود كه چنین پزشكی با این مشخصات وجود دارد بنابراین شاكی ادامه تحقیقات را متوقف و خیالش از این بابت راحت می شود غافل از این كه شاید هویت فرد جعلی باشد.
وی اظهار کرد: آقای پزشك كه حسابی اعتماد این خانم را به خود جلب كرده بود پس از ارائه وعده ازدواج با ترفند این كه حسابش مسدود است و برای خرید خانه آینده شان احتیاج به مبلغ 60 میلیون ریال دارد از شاكی این مبلغ را در خواست می كند و پس از واریز این مبلغ ارتباط خود را با قربانی قطع می كند.
اسماعیلی گفت: كارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امكانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و وی طی احضاریه‌ای به پلیس فتا فراخوانده شد و به با توجه به مستندات موجود به این عمل اعتراف كرد.
رئیس پلیس فتا كرمان در پایان توصیه كرد: در فضای مجازی هر فردی به راحتی می تواند خود را هرگونه كه می خواهد معرفی كند و شما را فریب دهد بنابراین نباید به راحتی باور كنید كه این فرد همان شخصیتی است كه معرفی می كند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار