کشاورزی در هفته ای که گذشت،

چایکاران روزگار خوشی ندارند/ تلخ و شیرین گرانی شکر فقط به کام مصرف کننده

عضو اتحادیه مواد غذایی گفت: عدم مدیریت صحیح در روش های توزیع منجر به گرانی شکر در بازار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، راه اندازی پایگاه های اطفا حریق در جنگل ها تا افزایش 25 درصدی برداشت برگ سبز چای از مهم ترین رویدادهای کشاورزی در هفته ای که گذشت؛


معاون سازمان حفظ نباتات گفت:مدیریت صحیح مبارزه با آفت سن و کانون کوبی علیه بیماری، از انتشار آلودگی این آفت در مزارع جلوگیری کرد.


رئیس اتحادیه چایکاران گفت:با توجه به شرایط آب و هوا و بارش های مناسب برداشت چین اول و دوم چای در مقایسه با سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گفت: در حال حاضر پایگاه های اطفاء حریق در برخی استان ها راه اندازی شده که تا پایان سال در تمامی نقاط کشور راه اندازی خواهد شد.


عضو شورای ملی زعفران گفت:مدیریت تولید امری مهم در کنترل قاچاق پیاز زعفران است تا رقیب در منطقه ایجاد نشود چرا که در غیر اینصورت کمتر از یک دهه جای خود را به رقبا خواهیم داد .


عضو اتحادیه مواد غذایی گفت: عدم مدیریت صحیح در روش های توزیع منجر به گرانی شکر در بازار شد.


رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: هر کیلو مرغ زنده امروز با کاهش 100 تومانی به 4 هزار و 900 تومان درب مرغداری و 7 هزار و 500 در مراکز خرده فروشی رسیده است.


مجری طرح گندم گفت: به دلیل وجود مواد آلی در خاک از آتش زدن بقایای گندم در مزارع خودداری شود چرا که این امر افزایش محصول و تقویت خاک را به همراه دارد.


رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت:به دنبال توقف صادرات و مشکلات تولیدکننگان برخی از محصولات صادراتی از جمله قیمت هندوانه دچار تغییر و تحولاتی شد و به شدت کاهش یافت.


رئیس هئیت مدیره اتحادیه سراسری دامداران گفت:با توجه به شرایط فعلی و مشکلات دامداران حذف ارز مبادله ای و عرضه جو در بورس ضربه مهلکی به پیکر دامداران است.

انتهای پیام/









اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۴ ۲۸ تير ۱۳۹۵
باسلام در غالب شرکتعاونی های فراگیر می توان مسئوایت بر دوش واسطه گذاشت تا خود را در مقابل کیفیت وبازاز داری خود را سهیم بداند وبه جای اینکه باری باشد بر گرده تولید کمکی باشد در امر اشتغال وتولید
آخرین اخبار