رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : برجام دستاوردهای علمی خوبی در مسائل هسته ای و علمی برای ایران به ارمغان آورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت الله هاشمی رفسنجانی در نشست صمیمانه با مسئولان استان کرمان با اشاره به اینکه ایران در موضوع بررسی شکافت هسته ای کمک 7 کشور جهان را خواهد داشت افزود : در برجام به ایران حق دادند به این صنعت دستیابد.
وی تصریح کرد :اگر این صنعت شکل بگیرد خیلی از مشکلات زیست محیطی ما حل می شود.
وی افزود : عده ای از مردم نمی دانند ما در برجام چه دستاورد هایی داشتیم  و برخی تبلیغات نادرست در زمینه انجام می شود.
آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت : مشکل سوخت گیری هواپیماها حل شده  ،ضعیت نفت در حال بهبوده و بانک های بزرگ جهان دارن با ما همکاری دارند
وی یادآور شد :هواپیما های کشور قبلا از نوع بوئینگ و مایه حقارت ما بودند اما الان هواپیماهای خوب وارد خطوط هوای کشور شده است.
وی گفت: عده ای می گویند ما بمب هسته ای می سازیم و حامی تروریسم هستیم اما ایران اسلامی با رهبر فرزانه ای که دارد به دستور ایشان بمب هسته  حرام اعلام شد و ما ما به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین تروریسم خوانده می شویم در حالی که ما با تروریسم می جنگیم.
وی افزود :آمریکایی ها نتوانستن فلوجه را  بگیرند  بچه ها ی ما تلاش کردند وآزادش کردند.
وی یادآور شد : انقلاب با کمک مردم پیروز شد و هم اکنون این امنیت در ایران با توجه به اتش جنگ در منطقه حاصل تلاش و وفاداری مردم و نیروهای امنیتی است.
هاشمی رفسنجانی به تلاش دولت برای توشعه اقتصادی اشاره کرد و افزود : پارسال وجود 900هزار میلیارد نقدینگی باعث تورم شد که باید این پول ها به سمت تولید روانه شود.
وی یادآور شد :ما باید به جای برسیم که بتوانیم با خارجی ها در تولید رقابت کرد
وی  از استاندار کرمان بابت معرفی قلعه گنج به عنوان شهر الگوی اقتصاد مقاومتی تشکر کرد و یادآور شد: باید تسهیلاتی به کار آفرینان پرداخت شود تا برای خروج ایران از تحریم ها و ورود به بازار های جهانی کمک کند .


نیمی از بار علمی کشور بر دوش دانشگاه آزاد
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی مسائل مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی را بخشی از هدف سفرخود به کرمان دانست.
آیت الله هاشمی رفسنجانی با اعلام اینکه فرصت خوبی پیش آمد که با مسئولان استان کرمان نشست وتجدید دیداری داشته باشد افزود : من و امام جمعه کرمان در زمان طلبگی با هم بودیم و اظهار محبت دو طرفه است .
وی ابراز امیدواری کرد : این سفر دستاوردهای خوب و امیدوار کننده ای برای استان کرمان داشته باشد .
وی بخشی از این سفر را مربوط به بررسی مسائل دانشگاه آزاد اسلامی دانست افزود : دانشگاه آزاد اسلامی نیمی از بار علمی کشور را بر دوش دارد و برای هزینه های آن به صورت خصوصی و خارجاز کمک دولت انجام می شود .

ساخت بیمارستان دانشگاه آزاد در کرمان
رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از ساخت بیمارستانی در کرمان برای واحد دانشگاهی آزاد اسلامی کرمان خبر داد.
حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور هم با اعلام اینکه خوشحالم که پایش دانشگاه آزاد اسلامی کشور امروز در کرمان با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شود افزود: کرمان یک استان بدون حاشیه است و آقای مرعشی زمینه توسعه استان را فراهم کردند و هم اکنون آقای رزم حسینی حالا سکاندار توسعه هستند.

وی با اعلام اینکه افتخار می کنیم که زیر نظر یکی شخصیت های بزرگ کشور فعالیت می کنم افزود :دانشگاه آزاد به یک آلگوی جهانی تبدیل شده است که این  امر را مدیون آیت الله هاشمی رفسنجانی هستیم.

وی از ساخت بیمارستانی در کرمان برای دانشگاه آزاد اسلامی کرمان خبر داد و افزود :با کمک خیران بیمارستانی در خور شان کرمان برای دانشگاه آزاد اسلامی کرمان ساخته می شود .

آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از افتخارات مردم استان کرمان هستند
امام جمعه کرمان گفت: مبارزات وفعالیت های آیت الله هاشمی رفسنجانی برکسی پوشیده نیست وامیدواریم سفر وی به کرمان منشا خیر باشد.

رزم حسینی افزود: به لطف خداوند امروز در منطقه محروم قلعه گنج الگوی اقتصاد مقاومتی ایجاد و قدم های موثری در جهت ایجاد مثلث توسعه اقتصادی برداشته ایم.

وی به رشادت های سردار سلیمانی در خارج مرزها هم اشاره کرد گفت: امنیت امروز را مدیون سرداری از خطه عشایر کرمان هستیم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در سفر سه روزه خود به منظور شرکت در هفتمین نشست‌ هماهنگی و پایش امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به کرمان سفر کرد.

وی هم اکنون در نشستی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کشور و مسئولان استان کرمان در محل استانداری کرمان حضور دارد.


نشست رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کشور+عکس

 آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی صبح چهارشنبه در فرودگاه کرمان مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان و تنی چند از مسئولان این استان قرار گرفت.

گفتنی است حضور در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و شورای آب از جمله برنامه های آیت الله هاشمی رفسنجانی در سفر به کرمان است.

نشست رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کشور+عکس


سفر رئیس مجمع تشخص مصلحت نظام به کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز چهارشنبه به کرمان سفر خواهد کرد.

دکتر بابک آل طه  افزود هدف از سفر آقای هاشمی رفسنجانی به کرمان شرکت در نشست‌ هماهنگی و پایش امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود  

وی گفت: دراین همایش با حضور روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور سیاستها و برنامه های این دانشگاه بررسی می شود .

به گفته آل طه سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به کرمان دو روزه خواهد بود .

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۳ تير ۱۳۹۵
حاج آقا اینجا خاطره ای تعریف نکردند؟؟؟
آخرین اخبار