یاسوج ؛

اصلاح و توسعه 40 کیلومتر شبکه توزیع آب

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: 40 کیلومتر از شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شرب استان اصلاح و توسعه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مسعود مرادیان صبح امروز در بازید از تأسیسات آب و فاضلاب شهر یاسوج با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 25 کیلومتر اصلاح شبکه آب شرب در سطح شهرهای کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت، اظهار کرد: در همین مدت 17 کیلومتر توسعه شبکه انجام شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:  توسعه و اصلاح بیش از 35 کیلومتر شبکه توزیع در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های پیش روی شرکت آب و فاضلاب استان در سال 95 خواهد بود.

وی با بیان اینکه این میزان اصلاح و توسعه شبکه در تمامی شهرهای استان انجام خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود 30 درصد شبکه توزیع آب شرب در سطح شهرهای استان فرسوده است باید با برنامه‌ریزی جامع و مدون به سمت اصلاح شبکه‌های فرسوده حرکت کنیم.

وی احداث، توسعه و بازسازی شبکه آب و اجرای خطوط انتقال را از وظایف واحد مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب دانست و گفت: از آنجا که بخشی از خطوط انتقال و شبکه توزیع  دچار فرسودگی شده‌اند و همین امر موجب هدررفت آب خواهد شد، تخصیص اعتباری ویژه برای نوسازی شبکه آب شرب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد ضروری است

انتهای پیام /ف

برچسب ها: اصلاح ، توسعه ، شبکه ، توزیع آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.