معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: مطالعات مقدماتی در مورد فرصت‌های سرمایه‌گذاری حکایت از موفقیت‌آمیز بودن آنها در مرحله اجرا دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علی چاله‌چاله با  اشاره به شناسایی48 فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی در استان کرمانشاه افزود: این فرصت‌ها درنمایشگاه‌های استانی و کشوری، اعلام در پرتال سازمان جهاد کشاورزی، تهیه کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و... به متقاضیان معرفی شده است.

 وی ادامه داد: این فرصت ها در حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی نظیر مجتمع‌های گلخانه‌ای، شهرک‌های باغبانی، ایجاد و راه‌اندازی واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، ایجاد نهالستان‌ها، شهرک‌های دامپروری و... هستند.

 چاله چاله با بیان اینکه سرمایه‌گذاران خارج از کشور نیز می توانند در این حوزه ورود کنند ادامه داد:استان کرمانشاه قطب کشاورزی است و همین مسئله سرمایه گذاری در عرصه کشاورزی در این استان را توجیه پذیر می‌کند.

 وی تعداد طرحهای اقتصادی بخش کشاورزی که نیازمند تامین سرمایه  هستند را 74 طرح اعلام کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای این طرح‌ها 368 میلیارد تومان برآورد شده است. 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.