مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون با توجه به وضعیت خاص سرمایه‌گذاری‌های استان، باید با جدیت به دنبال فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،غلامرضا بابایی در مراسم افتتاح شرکت دانش‌بنیان "ایمن الکترونیک باختران" ارومیه اظهار داشت: بی‌شک سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور کامل در راستای توسعه پایدار با محوریت تکیه بر مردم، دانش بنیانی، درون‌زایی و برون‌نگری بوده است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اگر تولیدی دانش‌بنیان نبوده و در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای نتواند رقابت کند با شکست مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون با توجه به وضعیت خاص سرمایه‌گذاری‌های استان باید با جدیت به دنبال فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان بوده تا بتوان در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی عرض اندام کرده و با کشورهای پیشرفته رقابت کرد.

بابایی بیان کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون مشکل جدی کشور مسائل اقتصادی و اشتغال پایدار است، اگر نتوان ضمن ایجاد فعالیت‌های دانش‌بنیان از آن حمایت کرد، ادامه فعالیت تولید نسل‌های بعدی امکان‌پذیر نمی‌شود.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: بنابراین موفقیت زمانی حاصل می‌شود که با پشتوانه علمی بتوان خدماتی ارائه داد که قابل رقایت از نظر فناوری و قیمت تمام شده باشد تا بتوان در عرصه جهانی حضور یافت.

وی اظهار داشت: بی‌تردید چشم‌اندازی که برای سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود، حضوری با چشم‌انداز راهبردی، بادوام و موثر در این عرصه است.

بابایی تصریح کرد: هم اینک اگر در شرایط فعلی منطقه و کشور به دنبال حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان وجود نداشته باشد، نمی‌توان رقابتی با تولیدات جهانی و تولیدات پایدار داشت.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: خوشبختانه پس از برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه، شرایط مناسبی برای فروش کالای ایرانی در سطح بین‌المللی فراهم شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.