معاون تربیت آموزش بسیج دانشجویی خوزستا ن از برگزاری طرح ولایت استانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون تربیت آموزش بسیج دانشجویی خوزستا ن بیان داشت :طرح ولایت از تاریخ ۲۶تیر ماه تا ۶ مرداد ماه در مشهد و با هدف ارتقاء آموزه‌های بصیرتی و اعتقادی دانشجویان خوزستانی برگزار می‌شود.

حمید رعیتی  گفت:  طرح ولایت در دو سطح کشوری و استانی برگزار می‌شود : برای دانشجویانی که نمی‌توانند در طرح ولایت کشوری به دلیل پذیرش تعداد کم و مدت زمان طولانی دوره، شرکت کنند؛ طرح ولایت استانی تعریف شده است.

وی تصریح کرد: از موضوعاتی که در  طرح ولایت استانی مطرح می‌شود می‌توان به مباحث اعتقادی، بصیرتی، کارگاهی، مباحثی مربوط به ولایت فقیه، کتب شهید مطهری، جریان شناسی ونیز تبیین مسائل منطقه و کشور اشاره کرد.

معاون تربیت آموزش بسیج دانشجویی خوزستان   بیان داشت: با هدف بررسی و ارائه راهکارهایی در زمینه مسائل و مشکلات دانشگاه  طرح ولایت با کارگاه‌های دانشجویی برگزار می‌شود،و دیدار با علما و بزرگان کشور، همایش‌هایی در جهت تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، و بررسی مباحث اقتصاد مقاومتی و نیز سبک زندگی ایرانی- اسلامی در زمان برگزاری این طرح در نظر گرفته شده ا ست  

وی گفت :  امسال طرح ولایت در مشهد برگزار می‌شود تا دانشجویان از فضای معنوی نفر ثبت نام کرده ،  2000 استفاده بیشتری ببرند و  برای شرکت در این ها تعداد دوره   که با توجه به مصاحبه‌های انجام ‌شده 300نفر از افراد واجد شرایط انتخاب شدند.
 

رعیتی  درپایان بیان کرد:  دانشجویان در این طرح با اساتیدی از جمله آیت‌الله علم‌الهدی، آیت‌الله رئیسی، دکتر حسن عباسی و نیز اساتید استانی دوره‌های بصیرتی، اعتقادی و آموزشی خواهند داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.