امید آرامی قهرمان سیستان و بلوچستانی رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان آسیا صبح امروز وارد زاهدان شد و مورد استقبال مسئولان ورزش استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان؛ مربی هیات کشتی شهرستان زابل در حاشیه استقبال از این ورزشکار گفت: امید آرامی ورزشکار نوجوان منطقه سیستان  در روزهای اخیر توانست با غلبه بر حریفان خود در چین تایپه (تایوان) بر سکوی نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان در وزن 42 آسیا بایستد.

قهرمان رقابتهای کشتی نوجوانان آسیا وارد زاهدان شد+عکس

عباس آرامی اظهار داشت: پشتکار، غیرت و اخلاق مداری این ورزشکار سه عامل مهم در کسب نتایج درخشان وی در این رقابت آسیایی بود.

وی افزود: رقابتهای جهانی کشتی فرنگی نیز 26 شهریور سالجاری در شهر تفلیس گرجستان برگزار می شود و در این زمان باقی مانده پنج اردو برای آماده سازی امید آرامی ورزشکار نوجوان استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر رقابتهای جهانی، این مدال آور توانایی شرکت در رقابتهای المپیک را نیز دارد و امیدواریم بتوانیم در آینده شاهد افتخار آفرینی بیشتر وی برای ایران اسلامی باشیم.

این مدال آور سیستان و بلوچستان گفت: تلاش و ایمان به توانایی های خود رمز موفقیت هر فرد محسوب می شود و از هم سن و سال های خود می خواهم تا رسیدن به اهداف مدنظرشان دست از تلاش برندارند.

امید آرامی اظهار داشت: صمیمانه از تمام کسانی که مسیر پیشرفت را برایم هموار کردند تشکر می کنم.

این کشتی گیر موفق استان به عنوان عضو ثابت تیم ملی تاکنون با اعزام به 10 کشور سه مدال طلای بین المللی را از آن ایران اسلامی کرده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.