مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از نصب ۱۲ هزار صندلی در طبقه دوم ورزشگاه آزادی خبر داد .

بیش از ۲ میلیارد تومان در ورزشگاه آزادی هزینه شده است/ ورزشگاه تا بازی مقابل قطر آماده می‌شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مصطفی مدبر درباره آخرین وضعیت صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی اظهار داشت: در حال حاضر ما بیش از 12 هزار صندلی در طبقه دوم ورزشگاه آزادی نصب کرده‌ایم و سعی می‌کنیم روزانه هزار صندلی در این قسمت ورزشگاه نصب کنیم .

وی درباره کیفیت صندلی‌های نصب شده در ورزشگاه آزادی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید دولت بر استفاده از تولیدات داخلی تصمیم گرفتیم از صندلی‌های تولید داخل استفاده کنیم. در حال حاضر صندلی‌های طبقه‌های اول و دوم ورزشگاه هر دو از یک شرکت هستند، اما کیفیت صندلی‌های طبقه دوم به مراتب بالاتر است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ادامه عنوان داشت: از ابتدا هم قرار ما این بود که بازی ایران - قطر در ورزشگاه آزادی برگزار شده و کار ما هم به اتمام برسد. اینکه حالا بین فدراسیون فوتبال و فدراسیون جهانی این رشته ورزشی چه توافقی انجام خواهد شد، من در جریانش نیستم، اما آنچه مسلم است، فدراسیون فوتبال از ما خواسته است صندلی‌های ورزشگاه آزادی در طبقه دوم تا قبل از دیدار مقابل قطر تکمیل شود و این مسئله مشخص می‌کند که تیم ملی در همین ورزشگاه میزبان بازی خواهد بود.

بنابراین گزارش رئیس فدراسیون فوتبال و معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از طبقه دوم ورزشگاه آزادی بازدید کردند.

 با توجه به اینکه بخشی از سکوهای طبقه دوم این ورزشگاه صندلی‌گذاری شده است، مسئولان ورزشگاه توضیحاتی را به رئیس فدراسیون فوتبال و معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش ارائه کردند.

علاوه تاج و مناف هاشمی، مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و حسن طباطبایی، سرپرست ورزشگاه آزادی نیز در جمع بازدیدکنندگان از این ورزشگاه حضور داشتند.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار