انصاری فرد:فساد در فوتبال هم مانند فیش های حقوقی اهمیت دارد

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: بخش بزرگی از پرونده فساد در فوتبال مربوط به تخلفات مالی است و مسئولان باید مانند پرونده فیش های حقوقی به این امر هم حساسیت نشان دهند.

عباس انصاری فرد در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسکوت ماندن پرونده فساد در فوتبال بیان کرد: به اعتقاد من اگر پرونده فساد در فوتبال به صورت جدی پیگیری نشود و حرکتی موثر برای مقابله با این موضوع صورت نگیرد، وضعیت فوتبال ما روز به روز بدتر می شود. باید مسئولان با عزمی راسخ فساد در فوتبال را پیگیری کنند.

وی افزود: با وجود ارائه گزارش کمیسیون اصل90 ما تاکنون ندیدیم که مسئولان برای خروج فوتبال کشور از این فساد، اقدام تاثیرگذاری انجام دهند اما امیدوارم در ادامه واکاوی و بررسی بیشتری روی این پرونده مهم صورت بگیرد.

انصاری فرد ادامه داد: هر چند دغدغه های زیادی برای دولت و مجلس وجود دارد اما فساد در  فوتبال هم اهمیت زیادی دارد چرا که بخش بزرگی از این پرونده به فسادهای مالی و هدر رفتن بیت المال مربوط است. همان گونه که مسئولان حساسیت زیادی به فیش های حقوقی برخی مدیران نشان دادند و برخورد جدی با این تخلف داشتند، باید به فساد در فوتبال هم اهمیت دهند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد تاثیر حضور مهدی تاج در ریاست فدراسیون فوتبال بر روی پرونده فساد در فوتبال گفت: من احترام خاصی برای تاج قائل هستم اما تشکیلات فدراسیون فوتبال همانی است که در گذشته وجود داشت و تنها افراد در آن جا به جا شده اند. مسئولان فدراسیون فوتبال باید پیگیری بیشتری روی این پرونده حساس داشته باشند. می بینم که آقایان مدام از نبودن فساد در فوتبال کشورمان صحبت می کنند اما برای خروج فوتبال از این بن بست باید از این ساده اندیشی دست بردارند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار