کارشناس تنیس روی میز کشورمان گفت:مسابقات المپیک به همه مسابقات متفاوت است اما با این حال انتظار ها از عالمیان بالا است .

عمیدی: انتظار ها از نوشاد بالاستامیر عمیدی کارشناس تنیس روی میز کشورمان در گفت و گئو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخ گوی سوالات شد.
 
وی ابتدا و در خصوص وضعیت المپیکی های کشورمان گفت : شرایط المپیک با هر مسابقه ای متفاوت است و به سادگی  نمی توان در خصوص نتایج آن پیش بینی کرد. 

خوشبختانه فدراسیون و کمیته ملی المپیک هر چه در توان داشتند برای المپیکی ها انجام داده اند  و شرایط خوبی را برای آماده سازی المپیکی ها فراهم کردند و من هم تصور می کنم اگر بازیکنان ما بتوانند به جمع 16 پینگ پنگ باز برتر یا 32 نفر برسند کار بزرگی انجام داده اند.

عمیدی در ادامه و در خصوص شرایط نوشاد عالمیان هم گفت : نکته مهمی که در خصوص المپیک وجود دارد آن است که همه ورزشکاران حاضر در آن با امادگی صد در صد راهی مسابقات می شوند به طور قطع نوشاد هم همین است و تنها نباید به رده بندی  ها توجه کرد زیرا رده بندی های جهانی بر اساس تورنومنت هایی است که کشور ها در آن حاضر می شوند.

وی در ادامه افزود: نوشاد حالا با نوشاد المپیک قبلی بسیار متفاوت است زیرا مردم و همه ورزشی ها  از آن توقع دارند که مقام بیاورد   نوشاد پیش از المپیک 2012 هر نتیجه ای که می اورد قابل قبول بود اما حالا این گونه نیست و ما شاهد آن هستیم که همه منتظر نتایج خوب از نوشاد هستند.

کارشناس تنیس روی میز کشورمان در پایان و در پاسخ به این سوال : که آیا روزی نیما عالمیان می تواند جایگاه برادرش را تصاحب کند یا خیر گفت: نیما و نوشاد خیل قابل مقایسه نیستند و در خصوص این دو بحث و صحبت زیاد است . نوشاد غیر قابل پیش بینی تر از نیما است زیرا چپ دست است و بازیکنان چپ دست هم در دنیا کم هستند اما نیما راست دست است و راحت تر قابل پیش بینی است به همین دلیل اگر روزی نیما بخواهد جانشین نوشاد شود کار سخت تری پیش رو دارد و باید دید در همین مسابقات المپیک سرمربی تیم ملی برای موفقیت نیما چه استراتژی را در سر دارد؟   
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار