رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب کرد که 2 تیم و نیم فصل آینده از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: اینکه شب گذشته در مراسم قرعه کشی لیگ برتر اعلام کرد 2 تیم و نیم از لیگ برتر به لیگ دسته اول در فصل آینده سقوط می کنند مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بود و من این مصوبه را اعلام کردم.

وی افزود: فصل آینده تیم های پانزدهم و شانزدهم به لیگ دسته اول سقوط می کنند و تیم چهاردهم به پلی آف می رود. همچنین دو تیم و نیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود خواهند کرد. در واقع تیم های اول و دوم به طور مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و تیم سوم برای حضور در لیگ برتر باید در پلی آف با تیم چهاردهم لیگ برتر مسابقه بدهد. در حالیکه طبق قرعه کشی لیگ برتر شانزدهم، تراکتورسازی در هفته اول میزبان استقلال خوزستان است اما هنوز ورزشگاه خانگی خود را به سازمان لیگ معرفی نکرده است.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات  گفت: مدیران محترم باشگاه تراکتورسازی تلاش می کنند تا زمین ورزشگاه یادگار امام تبریز زودتر به بهره برداری برسد با این حال ما نمی توانیم زمان شروع مسابقات لیگ را به خاطر یک تیم به تعویق بیندازیم بنابراین باشگاه تراکتورسازی یا باید ورزشگاهی را در شهر تبریز یا استان خود به سازمان لیگ معرفی کند یا در غیر اینصورت مجبور خواهد بود که در استان همجوار میزبان حریفان باشد تا ورزشگاه خانگی اش آماده شود. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار